Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:51:54 GMT

دهیاری ها و شهرداری های اردبیل نیازمند درآمدزایی هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۰۶۰۱

دهیاری ها و شهرداری های اردبیل نیازمند درآمدزایی هستند

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دهیاری ها و شهرداری های استان نیازمند ایجاد درآمد پایدار هستند.

به گزارش ایرنا ، رضا کریمی روز سه شنبه در همایش روسای شوراهای اسلامی شهرها ، بخشداری ها و اعضای شورای استان افزود: تمام دهیاری ها و شهرداری ها مصرف کننده بوده و هیچ درآمد پایداری ندارند و در آینده به دلیل جوابگو نبودن اعتبارات دولتی با مشکل مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تمامی مدیران ، فرمانداران ، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر باید در راستای ایجاد درآمد پایدار تلاش کنند.
کریمی با اشاره به تعامل پارلمان محلی و ملی تقویت ارتباط بین این 2 را گامی مهم در راستای ارتقای تاثیرگذاری دانست.
صدیف بدری ، دیگر نماینده مردم شهرستان های اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: باید برای ارتقای عملکرد اعضای شورا ، اختیارات بیشتری برای این اعضا در مجلس تصویب شود.
وی بیان کرد: اگر اعضای شورا مسئولیت قانونی نداشته باشند ، نمی توانند اقدامات بیشتری در راستای توسعه استان انجام دهند.
بدری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مجلس برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها گفت: لایحه این طرح در سال 95 به مجلس رفت و در این خصوص سهم شهرداری ها از محل ارزش افزوده از 33 درصد به 50 درصد افزایش یافت.
وی به اختصاص قیر رایگان به شهرداری های کشور اشاره کرد و گفت: در سال جاری 6 هزار میلیارد تومان قیر رایگان در کشور مصوب شده و لازم است شهرداران استان نسبت به جذب سهمیه استان تلاش کنند.
3006/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دهياري شهرداري درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است