Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:12:37 GMT

افزایش نرخ حمل و نقل عمومی کفاف افزایش هزینه‌ها را نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۱۴۳۸

افزایش نرخ حمل و نقل عمومی کفاف افزایش هزینه‌ها را نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان سنندجی با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص افزایش ناگهانی نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی توضیح داد: این افزایش نرخ ناگهانی نبود و به طور معمول هر ساله در اردیبهشت ماه نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش پیدا می‌کند و امسال نسبت به سال گذشته نرخ کرایه‌ها با تأخیر نیز افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرار بود افزایش نرخ بلیط حمل و نقل عمومی به میزان افزایش تراکم باشد، گفت: با وجود آنکه تورم رسمی ۳۷ درصد اعلام شده بود نرخ بلیط حمل و نقل عمومی حداکثر تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد و در واقع ما افزایشی نداشتیم بلکه این افزایش نرخ افزایش هزینه‌های ما را تا حدودی جبران می‌کند.

سنندجی با بیان اینکه افرادی که از کارت بلیت استفاده می‌کنند شامل تخفیف ۱۵ درصدی می‌شوند، افزود: بر اساس مصوبه افرادی که از کارت بلیط استفاده می‌کنند تنها ۳۰ تومان به بلیط شأن افزوده شده است.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو نیز که در این برنامه حضور داشت با بیان اینکه نرخ بلیط مترو نیز پیش از افزایش در ایستگاه‌ها اطلاع رسانی شده و قبل از آن نیز مسئولان شهری اعلام کرده بودند که در اردیبهشت ماه مصوبه نرخ‌های جدید حمل و نقل اجرایی می‌شود، گفت: شبکه مترو با اتوبوس تفاوت دارد و هر مسافری که وارد مترو شود می‌تواند از ۷ خط مترو استفاده کند.

وی از ورود یک رام قطار در آینده‌ای نزدیک به خطوط مترو تهران خبر داد و گفت: ۱۰ رام قطار نیز تا آخر سال وارد خطوط خواهد شد که این قطارهای جدید به خطوط تازه بهره برداری شده تزریق می‌شود.

در ادامه این برنامه سنندجی آماری از وضعیت فرسودگی اتوبوس‌های پایتخت داد و گفت: در حال حاضر تهران ۶ هزار و ۱۰۰ اتوبوس دارد که میانگین عمر آنها ۱۰.۱۶ سال است و بیشتر آنها مرز فرسودگی را طی کرده اند. در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ اتوبوس در حال خدمات رسانی دارند که عمرشان بالای ۱۲ سال است.

وی افزود: اتوبوس‌هایی داریم که مخازن گازی آنها باید تعویض شود که هر مخزن ۷ میلیون هزینه دارد و هر اتوبوس ۴ مخزن دارد. همچنین در بخش قطعات با افزایش ۲ برابری روبرو بودیم. بنابراین با این میزان افزایش ما می‌توانیم امورات جاری خود را بگذرانیم.

کد خبر 4604938 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امریکا / تصادف مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت