Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدحسین حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال گفت: بق گزارشاتی که از نیروی انتظامی، یگان ویژه و ناجا گرفتیم استادیوم یادگار امام و اطرافش کاملا مهیای برگزاری یک مسابقه خوب هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدحسین حمیسی در خصوص بازی تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: با جلسه بسیار خوبی که امروز در شورای تامین شهر تبریز با حضور معاون محترم استانداری آذربایجان شرقی داشتیم همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقه فردا فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارشاتی که از نیروی انتظامی، یگان ویژه و ناجا گرفتیم استادیوم یادگار امام و اطرافش کاملا مهیای برگزاری یک مسابقه خوب هستند.

رییس حراست فدراسیون فوتبال ادامه داد: مسئولین باشگاه تراکتورسازی هم عزم خود را جزم کرده اند تا بهترین پذیرایی و مهمان نوازی را از تیم پرسپولیس داشته باشند و کانون هواداران تیم تراکتورسازی هم تدارک بسیار خوبی در این حوزه دیده است. استقبال از تیم پرسپولیس در فرودگاه و تدارک پذیرایی از هواداران این تیم که از تهران یا احیانا از استان ها و شهرهای مجاور به تبریز آمده اند بخشی از این برنامه ها است.

وی افزود: اصلا نگرانی در خصوص مسابقه فردا نداریم چون هواداران تبریزی بسیار فهیم هستند و خودشان به راحتی آن عده‌ای که با انگیزه های غیر فوتبالی قصد سوء استفاده از فضای فوتبال و ورزشگاه ها را دارند شناسایی و پالایش می کنند.

حمیسی در پایان گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم تدابیر ویژه ای برای سه هفته پایانی لیگ و این مسابقه در نظر گرفته‌اند که یکی از آنها استفاده از داوران بین المللی در مسابقه های مهم است. مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی هم با داور بین المللی و دو کمک داور بسیار خوب و با تجربه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتورسازی وزارت ورزش میزان حمیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094424

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • ببینید | بارش باران سیل‌گونه در اتوبان یادگار امام تهران
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال