Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نخست وزیر عراق در واکنش به انتشار تصاویر جدید ابوبکر البغدادی، رهبر داعش، این موضوع را بیانگر آن دانست که داعش با وجود از دست دادن قابلیت‌هایش، همچنان به عنوان یک تهدید بالقوه برای جهان باقی مانده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق درباره ویدئوی جدید داعش بدون اینکه اشاره‌ای به مکان یا کشور ضبط ویدئو کند، تنها گفت که این تصاویر مربوط به "منطقه‌ای دور افتاده" هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالمهدی گفت که این اقدام و نمایش البغدادی با هدف تقویت روحیه شبه نظامیان داعش برای انجام حملات بیشتر تهیه شده است. 
نخست وزیر عراق درباره محل اختفای البغدادی هم‌چنین گفت: درباره این محل در حال حاضر ما نمی‌توانیم داده‌های اطلاعاتی را فاش کنیم اما واضح است که این ویدئو در محلی دور افتاده تهیه شده است.
به گفته عبدالمهدی، داعش تنها یک سازمان کوچک نیست بلکه گسترده است و سعی دارد تا اعتماد به نفس را به شبه‌نظامیانش بازگرداند تا حملاتی مثل سریلانکا را انجام دهند. اما قابلیت‌های آنها به شدت کاهش یافته است.
منبع: ایسنا برچسب ها: داعش ، عراق ، بغدادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: داعش عراق بغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است

به گزارش خبرآنلاین حسن کاظمی قمی نماینده رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت:

تروریسم و مشخصا داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است؛ ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901306

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم