Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‎های انگلیسی می‎گویند که شمار دانش آموزانی که روزانه از مدارس این کشور به دلیل مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر اخراج می‌شوند رو به افزایش است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نتایج تحقیقات جدید حاکی از آن است که دانش آموزان در انگلیس به دلیل مصرف و فروش مواد مخدر از مدارس اخراج می‌شوند و این امر روند رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آمار‌ها نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ تعداد ۷۷۲۰ کودک از مدارس انگلیس اخراج شده‎اند.
آمار اعلام شده بدین معناست که روزانه ۴۰ دانش آموز از مدارس انگلیس اخراج می‌شوند که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.   همچنین در مقطع متوسطه، اخراج دانش آموزان در انگلیس به دلیل مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر از ۵ سال گذشته ۵۷ درصد افزایش پیدا کرده است.  
  اخراج شدن روزانه ۴۰ دانش آموز در مدارس انگلیس آماری بسیار فراتر از هر نوع اخراجی در میان نوجوانی است که در فروش مواد مخدر گروه اول همانند هروئین، قرص‌های روان گردان و ... فعالیت دارند.   بیشتر بخوانید: کوتاهی وزارت آموزش و پروش انگلیس در معضل روزافزون آزار جنسی در مدارس ابتدایی 
از دیگر دلایلی که کودکان از ادامه تحصیل در مدارس منع می‌شوند خرید و فروش مواد مخدر، حمل چاقو و ضرب و شتم معلمان گزارش شده است.       نتایج مطالعاتی که اسکای نیوز گردآوری کرده حاکی از آن است که هشدار‌ها برای دسترسی زیاد دانش آموزان به مواد مخدر به واسطه شبکه‌های اجتماعی به صدا درآمده است. علاوه بر آن، در اختیار گذاشتن مواد مخدر توسط گروه‌هایی که مواد مخدر را از شهر‌های بزرگ به حاشیه این شهر‌ها قاچاق می‌کنند.       شماربسیاری از کودکان انگلیسی به مواد مخدر صنعتی جدید روی آورده‎اند که عوقاب مرگباری را با خود به همراه دارد.
در این گزارش محققان از نیاز مبرم سیستم آموزشی انگلیس برای راهکاری جدید در مسائل مربوط به مواد مخدر در میان جوانان گفته است.
یکی از دانش آموزان انگلیسی که انواع مخدر نشاط آور را مصرف کرده بر این باور است مدارس به این نوع از مسائل رسیدگی چندانی نمی‌کنند و حمایتی برای کمک کردن به دانش آموزان از سوی آن‌ها صورت نمی‌گیرد. این در حالی است که حتی معلمان به این موضوعات آگاهی دارند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانش آموز مدارس انگلیس اخراج مواد مخدر مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

 اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت