Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورا مرکزی انجمن اسلامی عدالتخواه با انتقاد از فرمانداری سبزوار در برابر عدم پاسخگویی پیرامون مساله سیل گفت: از روز‌های اول سال که شاهد بارش باران در سراسر کشور بودیم متاسفانه با بی تدبیری‌ها مسئولان این بارش‌ها تبدیل به فاجعه شد.

علیرضا محمدی عضو شورا مرکزی انجمن اسلامی عدالتخواه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: از روز‌های اول سال که شاهد بارش باران در سراسر کشور بودیم متاسفانه با بی تدبیری‌ها مسئولان این بارش‌ها تبدیل به فاجعه شد؛ و دامنه این حوادث به سبزوار هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با این تفاوت که هر وقت در سبزوار باران می‌آید مردم عزیز کوی گلستان هرلحظه خطر فروریختن و به زیر آب رفتن خانه هایشان را انتظار می‌کشند.

وی افزود: مسئولان شهری اعم از شهرداری وشورای شهر هم سال هاست که بی تفاوت مردم عزیز کوی گلستان را به حال خود رها کرده اند؛ و مردم مظلوم کوی گلستان در دل شهر در زیر سایه بی توجهی‌های مسئولان شهری با جانشان بازی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: شورای شهر سبزوار و شهردار به اصطلاح حزب الهی آن به جای اینکه در جلسه‌های خود به دعوا‌های زرگری بپردازند از سر میز‌های خود بلند شوند و سری به محله کوی گلستان بزنند.

وی ادامه داد: انگار در سبزوار هیچ عزم و اراده‌ای از سوی مسئولان ومدعیان از جمله فرماندار وامام جمعه برای بهبود وضعیت مردم کوی گلستان وجود ندارد و این قسمت از شهر را انگار در حوزه مدیریتی خود تعریف نکرده اند.

محمدی گفت: اساسا پاسخگویی یک مفهموم اسلامی است و مسئولان باید نسبت به عملکرد‌های خود پاسخگو باشند، اما متأسفانه شاهد این هستیم که مسئولان بعد از مدتی که از دوره خدمت خود می‌گذرد و باید نسبت به عملکرد‌های خود در مقابل جمهوریت مردمی ونخبگانی پاسخگو باشند از زیر این کار شانه خالی کرده و پاسخگوی عملکرد خود نیستند.

وی افزود: جریان دانشجویی عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری بنا به رسالت خود از فرماندار سبزوار دعوت به عمل آورد که در اولین فرصت در دانشگاه حضور پیدا کرده وبرای اولین بار در طول تصدی فرمانداری نسبت به عملکرد خود به دانشجویان واساتید پاسخگو باشند که درپی پیگیری‌های انجام شده ایشان بیان کردند، وقت ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا محمدی فرماندار سبزوار سیل بلایای طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 27 MB کد خبر 6095164

دیگر خبرها

  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی