Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@06:00:24 GMT

مشاور فرمانده کل ارتش: تاریخ آمریکا روایتگر زورگویی است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۲۷۳۸

مشاور فرمانده کل ارتش: تاریخ آمریکا روایتگر زورگویی است

خبرگزاری مهر: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای دانشجو در اراک اظهار داشت: جوانان کشور همواره در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که انقلاب هستند و این مهم در پیشرفت‌هایی که در دهه‌های اخیر در کشور در حوزه دفاعی داشته مشهود است.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش افزود: این مساله نشان از آن دارد که نسل امروز نیز که در جریان انقلاب و دفاع مقدس حضور نداشتند، به درک درستی از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دست یافته‌اند که بایستی روحیه انقلابی موجود در قشر جوان جامعه و نسل کنونی، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم، اشاره به این دارد که شهدا زنده هستند و این نشانگر جایگاه والایی است که شهیدان راه حق دارند. در حقیقت شهدا با تقدیم خون خود پایبندی خویش را به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند و امروز ما باید راه این والامقامان را تداوم ببخشیم.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش خاطر نشان ساخت: امت اسلامی ایران تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار شهید راه حق را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده، به این معنا که در ازای هر ۳۳۳ نفر، یک شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم شده است پس ما باید این ایثار بزرگ را قدر بدانیم و راه این شهیدان را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: به بیان دیگر، برای این نظام و انقلاب خون‌های زیادی تقدیم و ۸۰ شهید به ازای هر پست مدیریتی در کشور ثبت شده که نشان از مسئولیت سنگین ما و به ویژه مسئولان در قبال شهدای راه انقلاب دارد.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش ادامه داد: امروز دشمنان نظام اسلامی ازجمله آمریکا از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تضییع حقوق ملت استفاده می‌کنند، اما امت اسلامی با قدرت در برابر آنها می‌ایستد.

اسماعیلی عنوان کرد: دشمن برای آنکه به ما آسیب وارد سازد، بارها تلاش کرده امنیت کشور اسلامی را به خطر بیاندازد و در این رابطه از تمام ابزارها از جمله فشارهای اقتصادی بهره گرفته و با این اقدامات راه به جایی نبرده است.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش ادامه داد: آمریکا همواره می‌خواهد با زورگویی و تجاوز بر ملت‌ها حکومت کند و حضور آمریکایی‌ها در این سرزمین که سرزمین سرخپوستان بود نیز به همین صورت بود که در نهایت بومیان را نابود کردند. حتی سردمدارانی که در کشورهای مختلف توسط خود آمریکایی‌ها گماشته شدند، پس از مدتی به دست آمریکا نابود گردیدند.

وی اضافه کرد: آمریکا به منظور ادامه تسلط زورگویانه خود در جهان، در کشورهای زیادی از جهان از جمله در خاورمیانه به ایجاد پایگاه نظامی دست زده، اما دشمن باید بداند که امت اسلامی هیچ واهمه و ترسی از این زورگویی‌ها ندارد و با تمام توان در برابر آن می‌ایستد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشاور فرمانده کل ارتش امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است