Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «پیمان آرامون» روز سه شنبه در دیدار مدیرعامل شرکت آزاد راه ارومیهتبریز افزود: این پروژه به طول 151 کیلومتر در پنج قطعه طراحی شده که قطعات اول و دوم آن در محدوده آذربایجان غربی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار داشت: برای ساخت قطعه های 5 و 6 و تکمیل قطعه های یک، 2، 3 و 4 در مجموع 10 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پیشرفت پروژه در حد انتظار نیست و قطعه سوم این پروژه که دارای 2 دستگاه تونل و مسیر به طول 17 کیلومتر است پایین ترین میزان پیشرفت را دارد.
وی ادامه داد: فعال سازی پروژه و تکمیل قطعه های باقی مانده آن از اولویت اجرایی استان است و برای این منظور از سرمایه گذاری شرکت های توانمند بخشی خصوصی در این پروژه استقبال می شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: دریاچه ارومیه یکی از منحصربه فرد ترین جاذبه های توریستی استان و کشور است که با افزایش حجم آب و بازگشت دوباره حیات به این دریاچه شاهد افزایش بازدیدکنندگان از این دریاچه هستیم؛ به همین منظور با تاکید استاندار آذربایجان غربی تکمیل زیرساخت ها و قطعه های اول و دوم پروژه نیز دراولویت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آزاد راه ارومیه – تبریز نیز در این دیدار گفت: این شرکت برای تکمیل پروژه و احداث قطعه های 5 و 6 از این مسیر آماده سرمایه گذاری مجدد است.
به گزارش ایرنا، احداث آزادراه ارومیه- تبریز یکی از مهمترین طرح های اجرایی حوزه راه در آذربایجان غربی به شمار می رود که مسیر دو مرکز استان تبریز و ارومیه را به 118 کیلومتر می رساند.
8137/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی آزاد راه دریاچه ارومیه سرمایه گذاری پروژه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت