Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به منظور برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب ایجاد شده تا برگزاری آنها در داخل شهر موجب ترافیک نشود، گفت: به واسطه توسعه جمعیت در مناطق شمالی تهران عملا برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در مجتمع سئول باعث ترافیک در اتوبان چمران می‌شود و در نهایت این ترافیک به خیابان‌های اطراف هم سرایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ شهرداری چه وظیفه ای دارد که برای کار فرهنگی هزینه کند؟

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر همین اساس قانون مکلف کرد که نمایشگاه‌ شهر آفتاب به محل برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب تبدیل شود و کم مخاطب‌ها هم در داخل شهر برگزار شوند.

وی با بیان اینکه این کار کوتاه مدت بود و الزام اجرایی پیدا نمی‌کرد، ادامه داد: نمایشگاه سئول در رقابت با نمایشگاه شهر آفتاب قرار گرفته و سعی می‌کند با قیمت شکنی برگزار کنندگان نمایشگاه را به سوی خود جذب کند.

فراهانی با بیان اینکه راه حل پیشنهادی شورای پنجم این بود که بتوان از طریق یک شرکت مشترک بین نمایشگاه سئول و شهر آفتاب به توافق برسیم، گفت: از این طریق سهام آنها به نسبت سرمایه‌گذاری بین هر دو سهامدار که شهرداری و وزارت صنعت هستند تقسیم می‌شود و طبیعی است که شرکت خودش تشخیص می‌دهد که نمایشگاه پرمخاطب در شهر آفتاب برگزار شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهر آفتاب ظرفیت مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب دارد، گفت: دولت و وزارت صنعت برای اجرای این مصوبه به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فشار می‌آورند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گفت: وزارت ارشاد همکاری لازم را انجام نداده و به تشخیص خودش نمایشگاه کتاب را در مصلی تهران برگزار کرده است.

انتهای پیام/

برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در سئول باعث ترافیک در اتوبان چمران می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب