Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-  غلامرضا نصوري معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد استان کرمانشاه با اشاره به کمک حدود چهار ميليارد و 500 ميليون توماني حاميان به فرزندان محسنين کرمانشاهي، گفت: حاميان در طرح محسنين از فرزندان غيريتيمي که والدينشان توان اداره کردن آنان را ندارند به صورت مادي و معنوي حمايت مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي گفت: هم اکنون بيش از دو هزار و 400 فرزند مشمول طرح محسنين در استان کرمانشاه از حمايت هاي مادي و معنوي حاميان نيک انديش بهره مند مي شوند.
نصوري با بيان اينکه در طرح محسنين حاميان از فرزندان خانوارهاي نيازمندي که والدينشان توان اداره کردن آنان را ندارند حمايت مي کنند، تاکيد کرد: سرپرستان اين خانوارها به دلايلي همچون سالمندي، بيماري‌هاي سخت و از کار افتادگي با فقر دست و پنجه نرم مي کنند.
وي ادامه داد: چهار هزار و 852 حامي نيکوکار براي حمايت از اين فرزندان معنوي با کميته امداد همکاري کرده و ماهانه کمک هاي خود را به اين فرزندان اهدا مي کنند.
معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد استان کرمانشاه يادآور شد: حاميان در سال 97 حدود چهار ميليارد و 500 تومان به فرزندان مشمول طرح محسنين کمک کرده اند.
غلامرضا نصوري تصريح کرد: خيران براي مشارکت در طرح محسنين مي توانند به سايت الکترونيکي www.emdad.ir يا دفاتر کميته امداد در استان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند