Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در جهت حمایت از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی گفت: مقرر شد تا پرونده مربوط به شرکت سیرنگ در اجرای احکام مدنی دادگستری شهرکرد پیگیری و با محکوم له جهت ایجاد مهلت و توافق، مذاکره صورت پذیرد.

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح عملکرد ستاد قضایی حمایت از اقتصاد مقاومتی این استان و اقدامات انجام شده در جهت حمایت از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی اظهار کرد: در خصوص واحد گل و گیاهان دارویی نافج مقرر شد اداره کل منابع طبیعی استان به مستندات موبوط به ممانعت از فعالیت واحد مذکور را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به دبیرخانه شورا ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در خصوص حمایت قضایی از شرکت خمیر مایه ناغان اظهار کرد: این شرکت از هر طریق مکلف است حداکثر ظرف شش ماه از تاریخ این جلسه نسبت به تکمیل پروژه‌ای تصفیه خانه و مدیریت پسماند خود اقدام و استاندارد‌های مورد نظر اداره کل محیط زیست را تامین و مشکل زیست محیطی را به طور کلی مرتفع و در این مدت نیز می‌بایست گزارش ماهانه عملکرد خود را به اداره مذکور ارائه نماید.

وی در ادامه در خصوص شرکت سیرنگ نیز اذعان کرد: اداره کل مالیاتی استان سیستان و بلوچستان با شرکت سیرنگ جلسه مشترک برگزار کرد و در خصوص میزان مالیات، مقرر شد نحوه پرداخت و بخشودگی‌های مربوطه مذاکره و راهکار لازم ارائه شود.

علیمحمدی افزود: همچنین مقرر شد تا پرونده مربوط به شرکت سیرنگ در اجرای احکام مدنی دادگستری شهرکرد پیگیری و با محکوم له جهت ایجاد مهلت و توافق، مذاکره صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد قضایی حمایت از اقتصاد مقاومتی این استان ۱۷ مصوبه داشته است گفت: در مجموع جلسات اصلی و فرعی ستاد قضایی حمایت از اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری، مشکلات شرکت صنایع غذایی چم چنگ، شرکت درریس، شرکت پاک پرچ، کارخانه سیمان شهرکرد، کوره ذغال مستقر در شهرک صنعتی لردگان، کارگاه پرورش ماهی روستای نوترکی، شرکت شیر فلات کوهرنگ، شرکت ناپل ایران، شرکت فیدار پاتیرا، کارگاه تولید پودر و گرانول لاستیک بن شرکت صبا صنعت تینا، تعاونی چند منظوره زاگرس و کارگاه پرورش ماهی کریمی و پناهی در دو آب صمصامی نیز مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان چهارمحال و بختیاری قضایی حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید