Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمددر نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید برای کاهش و برخورد با آسیب‌های اجتماعی به دنبال اجرای شیوه‌های نوین و خلاقیت‌های نوآورانه و اثرگذار بود.

وی بر ضرورت مهندسی اجتماعی برای کاهش معضلات و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: جوانان و نوجوانان امروزه در دسترس‌ترین جامعه هدف در معرض این نوع آسیب‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجربه نشان داده برخورد‌های سلبی و نگاه‌های سطحی برای پیشگیری و کاهش این آسیب‌ها تاکنون ناکارآمد بوده است.

احمدی بیان کرد: سال گذشته برغم همه مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی و شرایط خاص کشور دولت تدبیر و امید اعتبارات قابل توجهی را در زمینه اجرای برنامه‌های آموزشی و کاربردی برای موضوع آسیب‌های اجتماعی اختصاص داد.

وی تصریح کرد: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه علاوه بر بودجه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های مربوطه افزون بر ۱۴ میلیارد ریال بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار هزینه کرد صحیح این اعتبارات در قالب برنامه‌های جامع و اثربخش در حوزه آسیب‌های اجتماعی از سوی دستگاه‌های متولی شد.

وی تاکید کرد: دولت نیز در این راستا با اولویت بندی، ارایه برنامه‌های جامع و همچنین تخصیص اعتبارات لازم به طور جدی وارد میدان شده است.

احمدی گفت: هرگونه ابلاغ اعتبار و برنامه‌ای با موضوع آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های هشت گانه استان با هماهنگی کامل فرمانداران انجام شود.

در این نشست برخی دستگاه‌های متولی و مرتبط با حوزه فرهنگی و اجتماعی گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد یک ساله خود برای کنترل آسیب‌های اجتماعی ارایه دادند.

انتهای پیام/غ

 تلاش جدی برای مقابله با آسیب های اجتماعی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها