Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@21:40:27 GMT

فرماندار تبریز: پرسپولیسی‌ها در امنیت کامل هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۴۴۶۱

به گزارش پارس نیوز، 

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز اظهار داشت: هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی نشان داده اند که مهمان نوازند و بازی این تیم با پرسپولیس نیز فردا چهارشنبه در آرامش و امنیت کامل برگزار می شود.

وی افزود: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با آرامش کامل در هتل محل اقامت شان در حال استراحتند و هواداران فهیم تراکتورسازی نیز فردا با ارایه یک نمایش اخلاقی، میهمان پذیری و میهمان نوازی مردم آذربایجان شرقی را اثبات می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اتفاق خاصی برای اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر حرکت از فرودگاه به هتل محل اقامت آنها نیفتاده است.

سرهنگ هاشم شعفی با اشاره به انتشار خبری با عنوان حمله به اتوبوس بازیکنان تیم پرسپولیس در تبریز افزود: یک نفر از فاصله دور اقدام به سنگ پرانی به سوی اتوبوس کرد که بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد.

وی اضافه کرد: پلیس در آمادگی کامل برای کمک به برگزاری بازی تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام در یک فضای دوستانه به سر می برد.

ساعتی قبل خبری بدون منبع مبنی بر حمله 2 نفر به اتوبوس بازیکنان پرسپولیس در تبریز، شکسته شدن شیشه اتوبوس و دستگیری حمله کنندگان توسط پلیس منتشر شد.

تراکتورسازی و پرسپولیس فردا چهارشنبه ساعت 17 در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرماندار فوتبال بازی پرسپولیس فوتبال پرسپولیس آذربایجان شرقی معاون فرمانده انتظامی اتوبوس فرودگاه ورزشگاه یادگار امام پرسپولیس فرمانده انتظامی فرودگاه فوتبال پرسپولیس ورزشگاه یادگار امام پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال