Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بخشی از مسیر رفت آزادراه تبریز - زنجان در محدوده پل «ورقه» به مدت حدود 2 ماه بسته می شود.

اروجعلی علیزاده، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام به منظور انجام عملیات کارگاه جاده ای در کیلومتر 114 آزادراه تبریز - زنجان برای تعمیرات اساسی پل «ورقه» مسدود می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این پل دارای 2 دهنه 20 متری است، اظهار داشت: بخشی از پیشانی و عرشه این پل در اثر نمک پاشی برای برف روبی این آزادراه آسیب دیده و نیاز به تعمیرات دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این محور 6 خطه بوده و در 3 مرحله تعمیر می شود.
علیزاده با بیان اینکه در این مدت هدایت ترافیک در این محدوده انجام می شود، ادامه داد: در هر مرحله تعمیرات، 2 خط این محور بسته می شود و تردد در خط های بعدی ادامه می یابد.
وی میزان برآورد اعتبار برای انجام تعمیرات این پل را حدود 5 میلیارد ریال اعلام کرد.
آزادراه زنجان تبریز به طول 300 کیلومتر، مهم ترین شریان ارتباطی منطقه شمال غرب کشور است که استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و کردستان را به هم مرتبط می کند.
8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حمل و نقل انسداد مسير راهداري آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز

 استاندار آذربایجان شرقی در مراسم نواخته شدن زنگ سپاس معلم که در دبیرستان فردوسی تبریز برگزار شد با تاکید بر ضرورت تکریم و تجلیل مقام معلم گفت: اقتدار و افتخارات کشور در عرصه‌های مختلف علمی ، پزشکی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی محصول تلاش‌های تربیتی معلمان است باید دست چنین معلمانی را بوسید و در برابر آنان سر تعظیم فرود آورد.

رحمتی با بیان اینکه کشور ما به نقطه بسیار خوب و محل تحولی رسیده است از معلمان خواست با دلسوزی و دغدغه‌ای که دارند فکر و‌اندیشه دانش‌آموزان را برای ساختن ایران بزرگ و پیشرفت و آبادانی همراه با عدالت آماده کنند.

وی خطاب به دانش‌آموزان هم گفت: آینده بهتر کشور را شما خواهید ساخت بنابراین فرصت علم‌آموزی و پرورش را مغتنم بشمارید و در این ایام به مقوله خودسازی و تفکر در کنار علم حساسیت داشته باشید.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: کتاب‌های استاد مطهری هم راهگشا و آینده ساز است و در کنار سایر کتب درسی و غیردرسی مطالعه آثار این استاد را در اولویت قرار دهید که در ساختن نظام فکری شما موثر است.

وی همچنین با اشاره به وجود مدارس کانکسی در استان ابراز‌ امیدواری کرد با مشارکت خیران و ساخت فضا‌های مناسب آموزشی در استان تا پایان دولت سیزدهم دیگر شاهد مدارس کانکسی نباشیم.

سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز تکریم معلمان را تضمین آینده کشور دانست و استخدام حدود ۷ هزار معلم جدید در استان، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان بعد از وقفه‌ای ۱۰ ساله، افزایش یک و نیم برابری فضا‌های ورزشی مدارس استان، استانداردسازی مکان‌های آموزشی و نگاه ویژه به مقوله تربیت را از توفیقات نظام تعلیم و تربیت استان در دو سال اخیر برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان