Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@21:25:06 GMT

تیراندازی در دانشگاه آمریکایی قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۴۵۰۸

تیراندازی در دانشگاه آمریکایی قربانی گرفت

رسانه‌های آمریکایی بامداد چهارشنبه از وقوع تیراندازی در دانشگاهی در ایالت کارولینای شمالی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه‌های آمریکایی از وقوع تیراندازی در دانشگاه «کارولینای شمالی» در شهر «شارلوت» آمریکا خبر داده‌ و نوشته‌اند این دانشگاه به حالت تعطیل درآمده است. 

  گزارش‌های اولیه حاکی است یک فرد مسلح به سمت دست‌کم 3 نفر تیراندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پلیس، ضارب را دستگیر کرد. خبرگزاری رویترز نوشته در اثر این تیراندازی 2 نفر کشته و 4 نفر زخمی شده‌اند.   این تیراندازی سه روز بعد از تیراندازی در کنیسه‌ای در ایالت کالیفرنیا اتفاق افتاد. در آن رویداد که در منطقه «پووی»، واقع در شمال شهر «سن‌دیه‌گو» ایالت کالیفرنیا به وقوع پیوست یک زن کشته شده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.     تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا که هر ساله جان هزاران نفر را می‌گیرد چالش ادامه‌دار مسئولان این کشور است. آمریکا با آنکه حدود ۵ درصد از کل جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهد نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتارهای جمعی با سلاح می‌شوند را در خود جای داده است.    درباره دلایل این پدیده تا کنون تحلیل‌های مختلفی ارائه شده اما آزادی حمل سلاح توسط شهروندان اغلب مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل ایجادکننده این مشکل دانسته می‌شود.    داده‌هایی که مرکز تحقیقات کنگره آمریکا جمع‌آوری نشان می‌دهد آمریکایی‌ها صاحب حدود نیمی از (48٪) از کل 650 میلیون قبضه سلاح غیرنظامی موجود در سراسر دنیا هستند.  منبع: فارس انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا