Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای گذشته تفاهم نامه ای با بیمه سلامت آذربایجان غربی در خصوص طرح پوشش بیمه سلامت مددجویان شهری کمیته امداد منعقد شد که با انعقاد قرارداد با بیمه سلامت این مددجویان برای اولین بار دارای دفترچه درمان می‌شوند.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع و حفظ شان مددجویان ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طرح پوشش بیمه سلامت مددجویان شهری کمیته امداد در راستای رفع دغدغه های درمانی مددجویان و اجرای سیاست ملی تجمیع بیمه‌ها اجرا می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: برای 160 نفر از بیماران خاص تحت حمایت کمیته امداد استان دفترچه بیمه سلامت صادر شده است.
سهندی ادامه داد: در حال حاضر تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد بیمه و دارای کارت درمان بوده و این کارت های درمانی تا صدور دفترچه‌های بیمه سلامت دارای اعتبار است.
وی بیان کرد: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان برای بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت می توانند با در دست داشتن کارت ملی، عکس و کارت درمان به دفاتر پیشخوان خدمات درمانی مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا بیمه سلامت از سال 1393 با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور راه اندازی شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.
شماره تماس 1666 بیمه سلامت آماده پاسخگویی شبانه روزی به بیمه شدگان است.
بیش از 180 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
این نهاد از سال 1357 خدمات خود را با فرمان امام راحل آغاز کرده و بیش از 40 سال از فعالیت آن می گذرد.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی تامین اجتماعی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی