Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف صبح چهارشنبه در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان قرچک در سال ۹۸ که با حضور نعمت‌الله ترکی رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: پیرو مصوباتی که در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران صورت گرفت، تعدادی به سرانجام رسید و تعدادی هم انجام‌نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عمده مشکل ما فرهنگسرای منطقه پوئینک است که هیچ‌گونه اقدام فرهنگی در این منطقه انجام‌نشده است و باید اهتمام ویژه در این خصوص توجه بیشتر شود.

این مدیر شهری گفت: برای ساخت فرهنگسرا اعتباری به شهرستان تخصیص داده نشد و باید این اعتبار تأمین شود تا تجهیز کارگاه صورت گیرد.

شهردار قرچک تصریح کرد: مشکل دوم آرامستان قرچک است که با مساعدت و همکاری منابع طبیعی زمینی ۱۵۰ هکتاری در اختیار شهرستان قرار گرفت و نقل انتقال سند در حال انجام است و برای ساخت مسیر این آرامستان اعتبار ۵ میلیاردی نیاز است و برای آماده سازی آرامستان دو نیم میلیارد تومان اعتبار لازم است و تقاضا داریم هزینه ساخت آرامستان از اعتبارات استانی پرداخت شود و ساخت راه از اعتبارات شهرستانی انجام شود.

خرمی شریف در خصوص خرید تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی، گفت: در این خصوص تصمیمات کلی در شورای برنامه‌ریزی استان تهران گرفته شود چراکه از موارد مهم و ضروری شهرستان است و در حال حاضر ارتفاع ساختمان برای امداد و نجات بالا رفته است.
وی در خصوص احداث کمربندی شمالی گفت: کمربندی شمالی یکی از معضلات جنوب شرق استان تهران که اعتباری به آن تخصیص نیافته است و در دستور کار قرار گرفتن آن درگذشته منوط به سفر رئیس‌جمهور بود و از رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تهران تقاضا دارم در خصوص اعتبار کمربندی شمالی اهتمام ویژه داشته باشند و در صورت امکان احداث این پروژه با توجه به تردد ۲ شهرستان ورامین و پیشوا از شهرستان قرچک، از اعتبارات شهرستان‌های هم‌جوار کاسته شود و به اعتبار قرچک اضافه شود تا این پروژه ساخته شود.

کد خبر 4605121

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قرچک جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد