Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، نادر قاضی‌پور اظهار داشت: تراکتورسازی تنها تیم محبوب تبریز و آذربایجان نیست و در تمام ایران از خوزستان و لرستان گرفته تا دورترین نقاط ایران هوادار و طرفدار دارد.
وی گفت: متاسفانه اتفاقات اخیر تیم تراکتورسازی را از مدعیان قهرمانی دور ساخت که این اگر به صورت تعمدی باشد ناراحت کننده است و قوه قضاییه و کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال کشور وارد این قضیه شده و به این موضوع رسیدگی کنند تا هر چه سریع تر احکام لازم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ارومیه گفت: طبق فتوای مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر شیعه شرط‌بندی حرام بوده و و اگر قضیه تبانی اثبات شد، فرد خاطی به اشد مجازات برسد و هر حکمی هم صادر شد از آن تبعیت شود.

قاضی‌پور در مورد بازی تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: خواهشی که از تماشاگران 2 تیم دارم به هیچ عنوان شعارهای قومیتی و تفرقه انگیز سرنداده و من به شدت مخالف عبور از خطوط قرمز نظام هستم.

وی افزود: خلیج همیشه فارس مزین به خون شهید مهدی باکری است و اجازه ندهیم تعدادی از تماشاگرنماها اجازه جسارت به نام خلیج فارس کنند و شعارهای قومیتی هم تحت هر شرایطی محکوم بوده و تمامی قوم‌ها از ترک و بلوچ و کرد گرفته تا گیلکی و ترکمن و لر همه ایرانی هستیم و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی بوده و اسلام نقطه مشترک تمام ایرانیان است.

قاضی‌پور تصریح کرد: آذربایجان سرزمین دلاوران و پهلوانان است و نباید شعارهای دور از شان مردم این منطقه در ورزشگاه سرداده شود و و از هواداران تیم تراکتورسازی می‌خواهم از دادن شعارهای توهین‌آمیز اجتناب نمایند.

وی گفت: اگر در بازی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم خوشحالی خواهیم کرد، اما اگر بازی را از دست دادیم باید بدانیم هر باخت پلی است برای پیروزی و با تلاش و کوشش بیشتر در سال‌های آینده می‌توانیم به موفقیت مدنظر دست یابیم.
منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!

در هفته سی‌وسوم لالیگا اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو میزبان بیلبائو بود و در نهایت با پیروزی مقابل این تیم جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید با پیروزی ۳ بر یک مقابل بیلبائو هم رتبه چهارم خودش در جدول را مستحکم‌تر کرد و هم انتقام شکست مقابل این تیم در کوپا دل ری را گرفت.

شاگردان سیمئونه بازی را خوب شروع کردند و توسط دی‌پائول به گل رسیدند اما درخشش نیکو ویلیامز اجازه نداد روخی بلانکو پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سیمئونه بهتر از والورده کار کرد و در نهایت میزبان به پیروزی قاطع ۳ بر یک دست پیدا کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این بازی اما تحت تأثیر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکومادرید علیه نیکو ویلیامز بود و او با گلزنی و اشاره به رنگ پوستش جواب نژادپرستان را داد. نکته جالب اینکه سران اتلتیکومادرید معتقد بودند رفتارهای وینیسیوس باعث خشم هواداران و شعارهای نژادپرستانه آن‌ها می‌شود و امشب ثابت شد این گزاره فقط یک توجیه است و نژادپرستی با لالیگا عجین شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟