Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از همدان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان طی پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم و مسئولین همیشه در صحنه و بصیر همدان در مراسم تشییع پیکر طلبه شهید «مصطفی قاسمی» همدان تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و اناالیه راجعون

بار دیگر طغیان شقیئی از اشقیاء را شاهد شدیم و مظلومیتی دیگر در تاریخ روحانیت رقم خورد، بی‌شک خون این شهید مظلوم در رگ‌های اجتماع تزریق و موجب بیداری جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخی خون شهید سرخی صبح ظهور است. روحانیت شهید می‌شود تا ظهور را نزدیک کند، اما مسئولین مرتبط در عدم کنترل فضای مجازی در قیامت در پیشگاه خداوند متعال جوابگو خواهند بود.

اینک از حضور گسترده و ارزشمند مردم شهیدپرور و مسئولین خدوم استان خصوصاً امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان در تشییع پیکر مطهر این شهید مظلوم تقدیر و تشکر نموده  و ضمن شکرگزاری به در گاه قدس احدیت و اعلام پشتیبانی قاطع از حوزه علمیه و طلاب علوم دینی شهادت مظلومانه این روحانی مظلوم (مصطفی قاسمی) را به جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه، و بالاخص حضرت آیت‌الله موسوی اصفهانی مدیریت محترم حوزه‌های علمیه استان و مردم انقلابی و خانواده محترم ایشان تبریک وتهنیت می‌گوئیم.

و لینصرن ا... من ینصره ان ا.. لقوی عزیز

حسین   علیّ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان