Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@19:10:50 GMT

طرح «ضیافت الهی» در ۹ بقعه متبرکه ماسال برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۰۹۷

طرح «ضیافت الهی» در ۹ بقعه متبرکه ماسال برگزار می‌شود

رحیمی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در ۹ بقعه متبرکه ماسال برگزار می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است و بندگان باید از تمام لحظات این ماه شریف نهایت بهره را ببرند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شفت افزود: به منظور استقبال از این ماه معظم و نورانی ویژه برنامه‌هایی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شهرستان شفت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آخرین پنج‌شنبه ماه شعبان مراسم غبارروبی و عطرافشانی و دعای کمیل در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌شود، گفت: 9 بقعه متبرکه شهرستان شفت مجری طرح ضیافت الهی است.

 

رحیمی با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در سطح بقاع این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در نخستین روز از ماه مبارک رمضان همایش هیئت امنا، ائمه جماعات و خادمین در سلطان پیرحسن برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شفت با بیان اینکه در امامزاده ابراهیم شفت، خیمه معرفت با حضور مبلغین اعزامی از قم برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها) ویژه برنامه برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام)، شب شهادت حضرت علی(علیه‌السلام) و شب رحلت امام خمینی(ره) سفره افطاری در سطح بقاع متبرکه پهن می‌شود.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان سیل سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خسارت سیل مرحله کشوری مشهد شهید مطهری نمایشگاه کتاب طرح ضیافت الهی ضیافت الهی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد

حمیدرضا رحیمی گفت : با توجه به تشدید تنش آبی در دشت های غربی استان البرز ، شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز در این منطقه شتاب یافته است.

وی گفت : اکنون طرح پایش سفره های زیر زمینی و تقویت آنها با استفاده از طرح های تغذیه مصنوعی در نظرآباد و غرب استان البرز با جدیت دنبال می شود.

رحیمی اظهار کرد: در کنار حفاظت از آبهای زیر زمینی ، صیانت از آبهای سطحی نظرآباد نیز با دقت و نگاه ویژه در دست اقدام است.

وی گفت : اوایل سال جاری هفت کیلومتر از حریم و بستر رودخانه کردان در محدوده شهرستان نظرآباد از ساخت وسازهای غیر مجاز پاکسازی شد.

مدیر امور منابع آب نظرآباد اظهار کرد: طی این مدت ۵۷ هزار متر مربع از زمین های حاشیه رودخانه کردان در شهرستان نظرآباد از دست متصرفان غیر قانونی آزاد سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد