Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه استکبار آرزوی تغییر نام خلیج فارس را به گور خواهد برد، گفت: اگر کسی نگاه چپ به انقلاب اسلامی کند سیلی محکمی می خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان شامگاه روز گذشته در جمع نخبگان دانشجو با اشاره به اینکه خلیج فارس قلب تپنده ملت ایران اسلامی است ، اظهار کرد: خلیج فارس وابسته به این نظام و انقلاب است و با پوست، گوشت و استخوان ما عجین شده هرچند بعضی از رژیم های مجهول به دنبال تغییر نام خلیج فارس هستند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه خلیج فارس به عنوان منطقه مهم، استراتژیک این نظام و انقلاب به لطف الهی تا ابد خلیج فارس خواهند ماند، گفت: خلیج فارس محلی برای آزمون ما و استکبار جهانی و  محل رویارویی ما با آمریکا جنایتکار بود.

سالاری تصریح کرد: استکبار باید از خلیج فارس درس ها گرفته باشد آمریکا جنایتکار باید بداند اگر بخواهد این آزمون را دوباره تکرار کند شهید رییسی ها، داراها و مهدوی نژاد ها  در قعر آب های نیلگون خلیج فارس ناچاریم آن ها را ملاقات کنیم و ما حرفمان را دو بار تکرار نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه آزمون خودمان را در هشت سال دفاع مقدس پس داده ایم، بیان کرد: هر چند شهدای گرانقدری را تقدیم این نظام و انقلاب کردیم اما استکبار بداند که نظام و انقلاب صاحب دارد و تا زمانیکه این دو بال ارزشمند انتظار و مقاومت و استکبار ستیزی در ازهان این جوانان عزیز و ملت شریف ایران وجود دارد، نگاه چپی نمی تواند به این نظام و انقلاب داشته باشند و در خواب آشفته ی خودشان بمانند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه زمانی که ما کمترین امکانات و تجهیزات نظامی داشتیم شما از پس جوانان برومند و مومن این نظام و انقلاب بر نیامدید،گفت: امروز که نظام مقتدر و پا برجای انقلاب اسلامی به آن سطح از توانمندی نظامی و تسلیحاتی و دفاعی دست پیدا کرده که در هر نقطه ای از ایران اسلامی کسی بخواهد نگاه چپی به این نظام و انقلاب بکند، سیلی محکمی خواهد خورد.

سالاری با بیان اینکه جوانان امروز ما نه تنها کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند بلکه خیلی جلوترند، اظهار کرد:  نمونه عینی آن ها شهیدان عبدالحمید سالاری با سی و اندی و شهید تختی نژاد با  ۲۴ سال سن. نسل جوان ما  بوده که  یادگار کربلا  و منتسب به علی اکبر امام حسین (ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر می خواهید ملت ایران را بیازمایید، گذشته مبارزه مردم استان های جنوبی با استکبار را ببینید، عنوان کرد: نام خلیج فارس  به عنوان سالروز ملی خلیج فارس نامگذاری شده  و این روز مقارن با مقابله با استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه جوان های ارزشمند و مومن چند روز پیش درسیل گلستان و خوزستان و لرستان، جانانه مجاهدت می کردند، اظهار کرد: از جوان عرب خوزستان که در محاصره ی آب بود، در دوردست ترین نقطه ی استانش با مقاوت و ایستادگی و استقامت در مقابل سیل این جمله را اشاره می کردند: اصرار نکنید که ما را از این جا تخلیه کنید، تحلیل جالبی داشت که اگر ما در برابر این سیل کوتاه بیاییم ناچاریم در مقابل داعش و استکبار هم کوتاه بیاییم. هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

سالاری با اشاره به حضور پر شور جوانان دانشجو بسیجی در مناطق سیل زده عنوان کرد:آفرین بر شما جوانان عزیز که امروز به عنوان گروه های جهادی در همه ی عرصه ها حضور می یابید.

وی با تاکید بر اینکه  مسیر و محل دفاع برای ما مهم نیست و تنها فرمایش امام خامنه ای(مدظله العالی) برای ما مهم است، خاطر نشان کرد: آقا و مولایمان در هر نقطه از جغرافیایی این کره خاکی فرمان دهند ما فرمانبر هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام خلیج فارس همیشه ماندگار است

نقشه نگار پیشکسوت و پژوهشگر ایرانی با بیان اینکه عناوین جغرافیایی را نمی‌توان با سیاست تغییر داد، گفت: نام خلیج فارس تا همیشه ماندگار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، محمدرضا سحاب امروز در نشست علمی خلیج فارس که به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور جمعی از پژوهشگران در کیش برگزار شد، اظهار داشت: قدمت نقشه‌های موجود از خلیج فارس در اسناد تاریخی به بیش از پنج هزار پیش باز‌می‌گردد.

وی بیان داشت: ما بیش از 25 هزار نقشه تاریخی و معاصر جهان را به زبان‌های مختلف از کتابخانه‌های سراسر جهان جمع‌آوری کردیم که تقریباً در تمام آنها نام خلیج فارس به‌درستی درج شده است.

نقشه‌نگار پیشکسوت وپژوهشگر ایرانی با بیان اینکه عناوین جغرافیایی را نمی‌توان با سیاست تغییر داد، گفت: نام خلیج فارس تا همیشه ماندگار است و این توطئه‌های استعمار است که با هدف گرفتن وحدت مردم، سعی در تغییر این نام دارد که به طور یقین هیچ‌گاه موفق نخواهد بود.

نگاهی به تاریخچه و اسناد قدیمی خلیج فارس

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور نیز در این مراسم با تقدیر از محمدرضا سحاب و پیروز مجتهدزاده پژوهشگران کشور، گفت: حوزه فرهنگی این سازمان در سه بخش تقویت هویت ملی، مذهبی و محلی برنامه ریزی و فعالیت می‌کند و این مراسم با هدف تقویت هویت ملی برنامه ریزی و برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: دانش آموزان، مرزبانان آینده ایران اسلامی هستند و حضور آنان در کنار بزرگان علمی کشور، اقدامی هدفمند برای آشنایی نسل جدید با تلاش و پژوهش‌های انجام شده در حوزه خلیج فارس و اهمیت جهانی خلیج فارس است.

یادآور می‌شود، دهم اردیبهشت سالروز بیرون راندن و اخراج استکبار جهانی به سرکردگی پرتغالی‌ها از جزایر دریای پارس توسط سرداران ایرانی است که به عنوان روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده و در همین راستا برای حقانیت این نام مقدس و حساس برای ایرانیان برنامه‌‌های متنوعی در استان هرمزگان و جزایر آن از کیش و قشم به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر