Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم فوتبال آژاکس از عملکرد تیم تحت‌هدایتش در بازی مقابل تاتنهام ابراز رضایت کرد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که شاگردانش در ادامه شگفتی‌سازی‌ خود، شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل دقیقه 15 دونی فن‌دبیک با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، تاتنهام را شکست دادند، پس از این بازی گفت: این برد دستاورد فوق‌العاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مانند شیرها جنگیدیم. در نیمه اول ما فوتبال خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و شایسته به ثمر رساندن گل بودیم. ما بازی را تحت‌کنترل خود داشتیم اما از یک مقطعی به بعد نتوانستیم فوتبال مدنظرمان را ارائه دهیم.

وی افزود: در فازی از بازی که ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم، حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. به هر حال ما نتیجه خوبی در خانه تاتنهام کسب کردیم. پس از تعویض فرتونگن - بازیکن تاتنهام - ما نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و توپ را آنطور که باید حفظ نکردیم که این کار را برای ما سخت کرد. ما باید توپ را بیشتر دنبال می‌کردیم.

«تاتنهام هم بیشترسبک بازی فرصت‌طلبانه را انتخاب کرد که این انرژی بیشتری از ما برای حفظ فشار روی آنها گرفت»، سرمربی هلندی آژاکس با گفتن این جمله صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «ما دوست داشتیم توپ را کمی بیشتر حفظ کنیم اما مجبور شدیم سیستم بازی‌مان را عوض کنیم و همین باعث شد تا کار تاتنهام برای فرار از فشار ما راحت‌تر شود».

پیشنهاد رسمی ناپولی به تریپیه/ مدافع تاتنهام به دنبال پیوستن به منچستریونایتد

تن‌هاخ تصریح کرد: اطمینان دارم که تاتنهام به بینش لازم از این بازی رسیده اما این موضوع در مورد ما هم صدق می‌کند. باید بگوییم که ما هنوز در میانه راه این تقابل هستیم. ما شروع خوبی داشتیم، اما باید در بازی برگشت بهتر از این هم باشیم. در کل از رشد و پیشرفت تیم خیلی راضی هستم.

سرمربی آژاکس در تمجید از زننده گل تیمش هم خاطرنشان کرد: دبیک فوق‌العاده بود و در فاز پایانی بازی هم او بازیکن خیلی مهمی برای ما بود. دبیک مناطق زیادی از زمین را پوشش داد و در رقابت برای کسب توپ‌های دوم و نبردهای تن به تن موفق عمل کرد.

دو تیم آژاکس و تاتنهام در تاریخ 8 مِی (18 اردیبهشت) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آمستردام با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

پیر امیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ (گل به خودی)، بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتز در دقیقه ۳۸ گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند.

کریستین رومرو در دقیقه ۶۴ و سون هیونگ مین در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام کد خبر 748899

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا