Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:42:07 GMT

کنفرانس بین المللی فلسفه آموزش و فلسفه کاربردی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۵۷۸۸

کنفرانس بین المللی فلسفه آموزش و فلسفه کاربردی برگزار می شود

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس بین المللی فلسفه آموزش و فلسفه کاربردی در روزهای ۲۷ و ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ در ناگپور هند برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل فلسفه کاربردی، اخلاق کاربردی، فلسفه سیاسی، آموزش فلسفه در سراسر جهان، منطق و ارتباط بین ریاضیات، زبان شناسی، روانشناسی، علوم رایانه و مهندسی کامپیوتر، معرفت شناسی: قانون، اقتصاد، نظریه تصمیم گیری و…، فلسفه علم، روانشناسی، جامعه شناسی، زبان شناسی، و اقتصاد، تفکر انتقادی، فلسفه برای کودکان، آموزش فلسفه در کشورهای انگلیسی زبان، آموزش فلسفه در قاره اروپا، آموزش فلسفه در آفریقا و خاورمیانه، آموزش فلسفه در آسیا، رویکردهای نظری آموزش فلسفه، روش‌های آموزشی: روش سقراطی و هرمنوتیک و موضوعاتی از این قبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ثبت‌نام در کنفرانس، آثار خود را ارسال نمایند. جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام به آدرس https://www.sciencesociety.co/conf/reg.php?id=972053 مراجعه گردد.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://conferencealerts.co.in/events/eventdetail.php?id=972053 مراجعه شود.
 

کد خبر 4604611 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسفه کنفرانس بین المللی هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «مهدی زاهدی» در پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس که با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است،شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست، ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم های غیر عادلانه  و تلاشهای مزورانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزشهای بین المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد  که این اقدامات دولتهای غربی و در راس آن امریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیادهای فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدنی است که الان نقاب آن برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخته و  موجب موج بیداری مردم غرب شده است که فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است.

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه  و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیتها و روابط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه ها شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور