Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:46:08 GMT

بیش از 60میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج در کردستان اعطا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۶۰۱۸

بیش از 60میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج در کردستان اعطا شد

فرهاد کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک هزینه ازدواج به 2 هزار و 925 نفر از دختران و پسران جوان زیر پوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.
وی افزود: سال گذشته سرانه کمک هزینه ازدواج برای دختران نوعروس زیرپوشش این نهاد تا سقف 30 میلیون ریال و برای پسران زیرپوشش نیز براساس شرایط مالی فرد حداقل 10 میلیون ریال تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: تعهد امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این حوزه پرداخت کمک هزینه ازدواج به 2 هزار نفر بود که براساس آمار موجود این مهم بیشتر از تعهد داده شده انجام شد.
وی اظهار داشت: سال گذشته هفت میلیارد و 760 میلیون ریال تسهیلات بانک مهر ایران برای کمک هزینه ودیعه مسکن به 110 خانوار زیر پوشش این نهاد در استان پرداخت شد.
کاظمی افزود: پارسال 303 میلیارد و 890 میلیون ریال کمک به تامین اجاره مسکن تعداد 2 هزار و 940 نفر از مستاجرین زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان پرداخت شده است.
درحال حاضر 150 هزار نفر در قالب 75 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ازدواج ایران کمیته امداد امام خمینی مسکن کمک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد