Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:38:21 GMT

مرکز غیرقانونی نام نویسی سبد کالا در مشهد مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۶۳۵۴

مرکز غیرقانونی نام نویسی سبد کالا در مشهد مهر و موم شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: مرکز غیرقانونی نام نویسی سبد کالا در مشهد مهر و موم شد.

حمید رضا کریم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت گزارشی از عوامل بسیج محله بلوار توس مشهد مبنی بر اینکه فردی با دریافت وجوهی بین 25 تا 30 هزار ریال اقدام به نام نویسی برای سبد کالا می کند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با هماهنگی با دادستانی و نیروی انتظامی بازرسی از محل استقرار این فرد در بلوار توس انجام و مشخص شد این فرد بدون هیچ مجوز قانونی وجوهی را از مردم و با ترفند نام نویسی آنها برای دریافت سبد کالا دریافت می کرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این مکان مهر و موم و پلمب و اسناد تخلف نیز جمع آوری و پرونده قضائی برای این فرد تشکیل شد.
کریم از مردم خواست در شرایط فعلی اقتصادی که عوامل سودجو و شیاد با هدف قرار دادن معیشت خانوار از هر ترفندی برای کلاهبرداری استفاده می کنند هوشیارتر عمل کنند و در صورتی مشاهده این گونه تخلفات موضوع را به مراجع ذی صلاح اعلام کنند.
1922/7505

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سبد كالا تعزيرات حكومتي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید