Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:54:37 GMT

رزمایش پرتوی فردا در بوشهر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۶۳۵۷

رزمایش پرتوی فردا در بوشهر اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری تمرین و رزمایش پرتوی در بوشهر گفت: این رزمایش با حضور و شرکت نیروهای مختلف تخصصی و قشرهای مردم فردا در جوار نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می‌شود. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید موسی موسوی صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه پدافند پرتویی بوشهر با بیان اینکه این رزمایش فردا در جوار نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می‌شود اظهار داشت: با تلاش پانزده دستگاه اجرایی استان و مدیریت دفتر فنی استانداری در قالب کارگروه تخصصی تاسیسات زیربنایی، زیر ساخت لازم برای رزمایش پدافند پرتویی استان بوشهر آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقرار امکانات و تجهیزات برای  اجرای مانور پرتوی در بوشهر خبر داد و افزود: فضاها و تاسیسات مورد نیاز رزمایش پرتوی آماده و تحویل کارگروه‌های مربوطه برای استقرار تجهیزات لازم شده است.

موسوی ابراز امیدواری کرد با تلاش انجام شده، رزمایش پرتوی طبق برنامه مدون انجام و اهداف تعیین شده محقق می‌شود.

جانشین معاون عمرانی استاندار در کارگروه تخصصی تاسیسات زیربنایی پدافند پرتویی استان بوشهر، با بیان اینکه زیر ساخت لازم برای اجرای رزمایش پدافند پرتوی فراهم شده خاطر نشان کرد: این رزمایش و تمرین گروهی فردا با شرکت  تیم‌ها و نیروهای تخصصی در بخش‌های مختلف و مردم ساکن روستاها در جوار نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی رزمایش پرتویی نیز با اشاره به آمادگی کامل و استفاده از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف برای اطلاع رسانی رزمایش پرتوی خلیج فارس گفت : همه  امکانات صدا و سیما برای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار این رزمایش بسیج شده‌اند  .

سید حسین ناظر افزود: 4 برنامه یک ساعته زنده در برگزاری رزمایش پرتوی برای مخاطبان شبکه استانی بوشهرتدارک دیده شده است.

مدیرکل صداو سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اجرای مانور پرتویی خلیج فارس در 12 اردیبهشت گفت: این اطلاع رسانی تا روز برگزاری و حین اجرای مانور ادامه دارد.

‌رزمایش‌های ‌تخصصی پدافند غیرعامل در استان‌ها برگزار می‌شود‌ رزمایش «پرتوی» در بوشهر برگزار می‌شود اورژانس هسته‌ای بوشهر تا هفته دولت امسال تکمیل و افتتاح می‌شود

وی با تاکید بر نقش مهم آموزش در کاهش آسیب‌ها در زمان بروز بحران خاطر نشان کرد: با آموزش به‌هنگام مردم در خصوص حوادث احتمالی ضریب آسیب پذیری مردم کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده