Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:34:34 GMT

بازگشایی ۳۰ خیابان جدید در بندرعباسش

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۶۳۹۰

بازگشایی ۳۰ خیابان جدید در بندرعباسش

امینی زاده با بیان اینکه بیشترین تلاش ما در توافقات، باید امتیازدهی به شهروندان باشد، گفت: قطعا در امتیازدهی به مردم، هیچ خساستی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «عباس امینی‌زاده» در نخستین جلسه ستاد بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد و حاشیه‌نشین شهرداری بندرعباس در سال جاری، اظهار کرد: سال گذشته شهرداری بندرعباس در اجرای بازگشایی خیابان محله چاهستانی‌ها نشان داد که چه اندازه اهل کار بوده و گواه این مسئله تلاش شبانه‌روزی همکاران و سرعت قابل توجه در توافقات، عملیات عمرانی و انجام بقیه مراحل این پروژه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در مناطق یک و سه نیز شاهد اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های بازگشایی معابر جدید بودیم که این اقدام در رونق‌بخشی و نظم‌دهی به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده کمک قابل‌توجهی می‌کند.

 

امینی‌زاده یکی از شعارهای اصلی این دوره مدیریتی را،«توسعه متوازن محلات» عنوان کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا از میزان 43 درصد بافت فرسوده شهر کاسته شود.
 

 

شهردار بندرعباس با بیان اینکه امسال منابع نقدی مثل سال‌های گذشته نخواهد بود، خاطرنشان کرد: هرگز نمی‌گوییم پول نیست، اما در سال جاری قطعا پول نقد، کمتر از قبل خواهد بود.

 

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه بازگشایی معابر جدید خدمت بزرگی به شهر است، اضافه کرد: توافقات لازم با شهروندان و قانع کردن مردم برای اجرای معابر جدید کار بسیار دشوار و انرژی‌بری است.

 

شهردار بندرعباس در ادامه نیز با بیان اینکه تلاش داریم در سال جاری برای در هر منطقه حداقل دو خیابان جدید بازگشایی شود، خاطرنشان کرد: از اواسط سال 92 تاکنون، بیش از 30 خیابان جدید در شهر بندرعباس بازگشایی شده که این یک دستاورد قابل توجه در راستای دستیابی به شعار توسعه متوازن محلات محسوب می‌شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با وجود افزایش هزینه‌های تمام‌شده در اجرای پروژه‌های بازگشایی معابر جدید، اجرای دو خیابان 16 و 20 متری باقی مانده در محله چاهستانی‌ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

وی که در جمع مدیران شهرداری‌های مناطق سه‌گانه، معاونین و کارشناسان حوزه معاونت معماری و شهرسازی سخن می‌گفت، ادامه داد: تمامی توافقات با شهروندان باید در نهایت دقت صورت گرفته و توافقات مربوط به دو خیابان جدید در محله چاهستانی‌ها نیز باید طی سه ماه آینده به اتمام برسد.

 

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه بازگشایی معابر عامل محرک هر محله و منطقه است، اظهار کرد: ما باید به فکر افزایش ارزش املاک و سود شهروندان در اجرای پروژه‌های بازگشایی باشیم.

 

امینی‌زاده با بیان اینکه بیشترین تلاش ما در توافقات، باید امتیازدهی به شهروندان باشد، افزود: قطعا در امتیازدهی به مردم، هیچ خساستی نداریم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: تغییر کاربری از مسکونی به تجاری در بافت‌های فرسوده و در کنار معابر تازه بازگشایی شده، علاوه بر ارزش‌دار کردن املاک، باعث رونق‌بخشی به محله و منطقه و همچنین ورود خدمات به دل محلات می‌شودا

 

این مقام مسئول با اظهار اینکه شهروندان ساکن بافت‌های موسوم به فرسوده و ناکارآمد، شخصیت‌های نجیب و قابل احترام ویژه هستند، بیان کرد: بازگشایی خیابان‌های جدید باعث افزایش سطح فرهنگ، خدمات، اقتصاد و غیره در هر محله می‌شود.

 

امینی‌زاده تصریح کرد: ورود خدمات‌شهری به بخش‌هایی که کار بازگشایی صورت گرفته، از دیگر اهداف و مزایای اجرای این پروژه‌ها است.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد مراسم افتتاحیه سیل سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قم مسجد نمایشگاه کتاب خبرگزاری شبستان روزنامه شهردار بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار، یک دستگاه برف خور، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

او افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک‌گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله‌گیری و لکه‌گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

او گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان