Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@04:38:49 GMT

افراد بدون کارت سوخت چه کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۶۶۳۵

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برای افراد فاقد کارت هوشمند سوخت، کارت بانکی جایگزین می‌شود. ناطقان: زیبا اسماعیلی در این باره توضیح داد: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت‌نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده‌اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند و کارت بانکی جایگزین کارت سوخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: سازوکاری طراحی خواهد شد که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد و نحوه به‌کارگیری آن در روزهای آینده به اطلاع عموم می‌رسد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به این‌که کارت‌های هوشمند سوخت قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود، تصریح کرد: جایگزینی کارت بانکی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت‌هایی است که در سامانه دولت همراه ثبت‌نام کرده‌اند و کارت سوخت ندارند.

بنا بر اعلام وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در نخستین اطلاعیه خود در روز هشتم فروردین ماه اعلام کرد: «مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت ۲۴ یکشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه، یا کد دستوری #۴* به‌منظور دریافت کارت هوشمند سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده بود: مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کرده‌اند، لازم نیست به این سامانه مراجعه کنند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد و مراحل ثبت نام تنها غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: کارت سوخت ، کارت هوشمند ، کارت بانکی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کارت سوخت کارت هوشمند کارت بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

امتداد - طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع