Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار دربخشی از این پیام کارگران را پیشقراولان عرصه تولید و اسوه هایی راستین برای کار و تلاش عنوان کرد و با بیان اینکه تحقق شعار رونق تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور را معطوف به تکاپو و مجاهدت های این قشر موثر و سخت کوش دانست.

بنابر این گزارش؛ متن پیام تبریک مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت روز جهانی کار و کارگر به شرح زیر است:

سال ۱۳۹۸ هجری خورشیدی و در این گذار تاریخی، با تدبیر داهیانه، آینده نگری و هوشمندی ژرف مقام معظم رهبری مدظله العالی، رونق تولید نامگذاری شد و قطعا تحقق این شعار خردورزانه که گردش چرخ اقتصاد مملکت را بدنبال دارد، با جهاد و سخت کوشی هنرمندانه کارگرانی که با تحمل محنت ها و ناگواری ها همانند هنرمندانی سرافراز به عمران و توسعه کشور کمک بسزایی میکنند، رنگ واقعیت به خود میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران پر تلاش کشورمان از دیرباز سرمشقی درست از تعهد و مجاهدت خالصانه بوده و پیشقراولان عرصه تولید و اسوه هایی راستین برای کار و تلاش هستند؛ بی تردید اهتمام و تکاپوی این قشر تاثیر گذار و وارسته است که چرخه اقتصاد هر کشوری را به تحرک و جنبش واداشته و با برافراشته کردن پرچم پیشرفت تعالی را در این عرصه حیاتی، آنرا به سوی قله های شکوه و اقتدار هدایت مینماید و در آزمون های دشوار پیش رو، پیروز از میدان پیکار اقتصادی خارج میسازد.

اینجانب در سالی که مزین به رونق تولید است، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به تمام تلاشگران عرصه تولید و صنعت در سراسر میهن ایران اسلامی بویژه شهرستان شهریار تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه کارگران شریف و گرانقدرمان توفیق، عزت و کامروایی را مسئلت مینمایم.

طاهری

فرماندار شهرستان شهریار

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد اقتصاد کشور صنعت فرماندار فرماندار شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد