Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسئولان و مردم باید با پشتیبانی و کمک یکدیگر توسعه، رونق تولید و پیشرفت اقتصادی را فراهم کنند. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در بازدید از روند تولید کارخانه لاستیک‌ بارز کردستان، ضمن تبریک هفته کار و کارگر به همه کارگران و تشکلات کارگری اظهار داشت: کارخانه لاستیک بارز زمینه و ظرفیت گسترش، توسعه و تولید بیش از این وضعیت کنونی را برای استان و کشور داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ویِژگی‌های این کارخانه این است که بیشتر سهام این شرکت به خود کارگران شاغل در این کارخانه و مردم استان تعلق دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مسئولان و مردم باید با پشتیبانی و کمک یکدیگر توسعه و رونق تولید را فراهم کنند تا با هوشیاری از شرایط کنونی تحریم‌ها عبور و موجبات توسعه و پیشرفت اقتصادی فراهم شود.

ملت ایران با «اتحاد و برادری» دشمنان نظام را شکست می‌دهند

وی گفت: باید ملت ایران با «اتحاد، برادری استقامت، برنامه‌ریزی و روحیه مجاهدت» آمریکا و دشمنان اسلام را در رسیدن به اهدافشان ناامید و شکست دهند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: دشمنان اسلام همیشه سعی بر این داشته که به مسلمانان ضربه و جلوی رشد و پیشرفت کشور را بگیرند چراکه هیچ وقت نمی‌خواهند ملت ایران مستقل و توانمند باشند.

وی یکی از اهداف دشمنان در بحث تحریم‌ها را جلوگیری از پیشرفت علمی ایران دانست و اظهار کرد: سرعت پیشرفت علمی ایران درسطح جهانی بسیار بالاست و قدرت اول نظامی منطقه هستیم شکی وجود ندارد، و در حوزه اقتصاد هم دشمنان پیش‌بینی کرده‌اند که ایران تا 10 سال آینده قدرت اول خواهد شد.

ظرفیت بخش خصوصی در تحقق شعار رونق تولید استفاده می‌شود«رونق تولید» زمینه ساز ارتقای عزت ملی استهفت برنامه راهبردی برای رونق تولید در صنعت/ضرورت هماهنگی نظام ارزی و با برنامه های تولیدی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: براساس آمارها سال گذشته ذخایر ارزی دلار در دنیا یک سوم کاهش یافته که این مسئله نشان از آگاهی جهان برای مقابله با قدرت‌افزایی آمریکا در جهان است.

وی بااشاره به فرموده امام(ره) گفت: «جنگ برای ما نعمت بود چون ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم» و این جنگ قدرت نظامی کشور را تقویت و سبب شد که خود را جزء قدرت‌های نظامی دنیا مطرح کنیم.

تحریم‌های نفتی ایران فرصتی برای رونق تولید است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تحریم‌های نفتی ایران فرصتی برای پیشرفت در تولید دانست و خاطرنشان کرد: تحریم‌ها کمک می‌کند که ماده اولیه نفت خام خود را تبدیل به فرآورده‌هایی با ارزش افزوده ایجاد شده کنیم و از این طریق هم اشتغال ایجاد و سطح تولید هم بالا می‌رود.

وی بیان کرد: ایران دارای قدرت علمی، نظامی و اقتصادی است و اگر مدیریت و اعمال حاکمیت در مدیریت را قوی‌تر کنیم با برنامه‌ریزی‌های هدفمند می‌توان مشکل اقتصادی و غیره را رفع کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به ظرفیت و منابع غنی موجود در همه زمینه‌ها افزود: ایران می‌تواند یکی از قدرتمندترین کشورها از لحاظ اقتصادی باشد و یقیناً آینده بسیار روشنی در انتظار این کشور است.

وی به ظرفیت کردستان و برخورداری از موقعیت استراتژیکی و منابع غنی و مستعد استان اشاره کرد و گفت: به‌دلیل پتانسیل‌های بسیار بالایی که در بخش‌های کشاورزی و اقتصادی کردستان وجود دارد، می‌توان با برنامه‌ریزی و تلاش مهم‌ترین توسعه در بخش تولید را در این استان و کشور رقم زد.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد آتش بس در غزه اظهار داشت: تصور می‌کنیم اگر آمریکایی ها و غربی ها به وعده خود عمل کنند و پایبند باشند همه چیز برای یک آتش بس پایدار و حل مساله در این منطقه فراهم است.

وی افزود: به طور طبیعی نتانیاهو و افراد افراطی تلاش خود را برای تداوم جنگ به کار می‌برند زیرا آتش‌بس می تواند به معنای بحران جدید برای آنها باشد.

امیرعبداللهیان در رابطه با بهبود روابط با مصر نیز گفت: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی بین ایران و مصر هستیم. گفت‌وگوهای خیلی خوبی با سامح شکری، همتای مصری خود داشتیم.

ادامه دارد ...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است
  • نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران زمینه‌ را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان فراهم می‌کند
  • کردستان دارای ظرفیت‌های مهم و ارزشمند اقتصادی است
  • زمینه انجام پروازهای حج از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود فراهم شود
  • امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است
  • نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کردستان حیاتی است
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است