Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@13:32:06 GMT

مصری ها جذب سوما و عموری را تکذیب کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۷۰۳۴

مصری ها جذب سوما و عموری را تکذیب کردند

باشگاه مصری شایعات پیرامون عقد قرارداد با ستاره های الهلال و الاهلی را به صورت رسمی تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گمانه زنی ها پیرامون آینده عمرالسوما و عمر عبدالرحمن ستاره های سوری و اماراتی دو باشگاه الاهلی و الهلال نشان می داد آنها در تابستان همان راهی را در پیش خواهند گرفت که پیش از این عمرالخریبین در پیش گرفته بود تا با کوچ به فوتبال مصر به وضعیت خود سرو سامان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با جدی تر شدن شایعات پیرامون انتقال عموری و سوما به باشگاه پیرامیدز، سران این باشگاه مصری با تکذیب هرگونه مذاکره و برنامه برای عقد قرارداد با گلزن سوری همین طور مرد سال اماراتی سابق آسیا اعلام کردند نیازی به خرید این دو بازیکن ندارند.


عموری به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و به تمرینات الهلال اضافه شده است اما با درخشش جووینکو ایتالیایی باشگاه سعودی برنامه ای برای تمدید قرارداد یک ساله این بازیکن ندارد. عمر السوما نیز به خاطر اختلافات تمام نشدنی با سران الاهلی همین طور احتمال کم حضور این باشگاه در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا در صدد فسخ قرارداد گران قیمت خود و انتقال به باشگاهی دیگر است.

مصر الاهلی الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصر الاهلی الهلال عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • ماجرای اعطای وام به مدیران شهرداری چه بود؟
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد