Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکروسافت به تازگی خطاب به کاربران رایانه اعلام کرده که برای اجرای به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ حداقل نیاز به ۳۲ گیگابایت فضای خالی بر روی سیستم‌شان دارند.

به گزارش ایسنا، بر خلاف روندی که سایر غول‌های تکنولوژی در سال‌های اخیر در پیش گرفته‌اند و همواره تلاش کرده‌اند تا سیستم عامل‌های جدیدی که معرفی و عرضه می‌کنند، از حجم پایین‌تری برخوردار باشد، مایکروسافت به نظر می‌رسد که روش دیگری را اختیار کرده است چراکه جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ که بسیاری از کاربران رایانه و علاقمندان به دنبال دریافت زودهنگام آن بودند، دست کم به ۳۲ گیگابایت فضا و حافظه خالی در ظرفیت سیستم رایانه نیاز خواهد داشت تا اجرا (run) شود و خدمات و قابلیت‌های جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به عقیده کارشناسان، مایکروسافت به منظور ارتقای سطح امکانات و قابلیت‌های سیستم عامل ویندوز سعی کرده که حجم حافظه موردنظر در سیستم کاربران را به میزان بالایی اعلام کند تا کاربران برای آپدیت های بعدی دچار مشکل نشوند.

بر اساس اعلام این غول تکنولوژی آمریکا که همواره توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز بوده است، مقدار جدید حافظه موردنیاز برای آپدیت ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی و برای سیستم عامل‌های ۶۴ و ۳۲ بیتی اعمال خواهد شد.

به گفته این کارشناسان، آپدیت جدید ۲۰۱۹ برای سیستم و رایانه‌های جدیدی که در سال جاری معرفی و عرضه شده‌اند، بدون شک هیچ گونه مشکلی به وجود نخواهد آورد اما به احتمال زیاد، سیستم عامل‌های ۳۲ بیتی را با مشکلات متعددی روبرو خواهد کرد به گونه‌ای که کاربران آنها قادر نخواهند بود نسخه جدید به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ را بر روی دستگاه خود نصب و اعمال کنند.

طبق وب سایت تک رادار، همچنین لازم به ذکر است که آپدیت قبلی نیز در سال ۲۰۲۰ میلادی به انقضا درخواهد آمد و کاربرانی که سیستم‌های قدیمی تر و ضعیف‌تری دارند مجبور خواهند بود یک دستگاه جدید خریداری و تهیه کنند تا بتوانند از امکانات و قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ نیز بهره مند شوند.

بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، بیش از ۳۰ درصد از کاربران بدین ترتیب قادر نخواهند بود آپدیت جدید ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ را دریافت، دانلود و نصب کنند

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آپدیت ویندوز 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود