Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام ۷ هزار و ۷۴۷ نفر در رشته‌های بدون کنکور آزمون سراسری ۹۸ گفت: داوطلبان تا ششم شهریورماه برای ثبت نام مهلت دارند. حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری ۹۸ بیان کرد: ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آن‌ها صرفا براساس سوابق تحصیلی یا به عبارت دیگر معدل کتبی دیپلم در آزمون سراسری سال ۹۸ صورت می‌گیرد منحصرا به صورت اینترنتی از روز دوشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۷ از طریق سایت این سازمان آغاز و در روز چهارشنبه ششم شهریورماه ۹۸ پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توکلی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش رشته‌های مذکور از تاریخ هفدهم بهمن ماه ۹۷ بر روی سایت سنجش قرار گرفته است لذا کلیه داوطلبان متقاضی می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط به پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی یا به عبارتی معدل کتبی دیپلم در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: هر داوطلب اجازه دارد ۱۰۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های تحصیلی گروه مورد علاقه انتخاب کند. با توجه به آنکه برخی موسسات و مراکز آموزش عالی کشور بعد از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ظرفیت‌های جدید یا اصلاحاتی را به این سازمان اعلام می‌کنند لذا ضرورت دارد که داوطلبان متقاضی نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه‌های سازمان اقدام و در زمان مقرر کدرشته محل‌های انتخابی خود را ویرایش کنند.

وی تاکید کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تعداد ۷ هزار ۷۴۷ نفر برای این دوره ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش بدون کنکور دانشگاه پذیرش براساس سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود

 عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ گفت: تعداد ۶۶۰ هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب ۴ نمره وجود دارد.
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود