Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برند سازی جاذبه‌های توریستی استان سمنان و سایر مناطق همجوار ریلی، بویژه مناطق بکر معرفی نشده، جلسه امکان سنجی و راه اندازی قطار گردشگری با حضور رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان شاهرود و مدیر یک دفتر خدمات زیارتی و مسافرتی در دفتر مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این جلسه فرشاد زاد خور دسترسی آسان، حس وحال دوستی، راحتی وآرامبخش بودن سفر و گردشگری با قطار را از موارد بسیار مهم و جذاب دانست و افزود: طی این نشست مشترک امکان سنجی فنی راه اندازی وتوقف قطار‌های گردشگری، ایجاد سایت پلان فان توریسیم، جذب توریسم و تعیین مقاصد هدف گردشگری با استفاده از قطار و چگونگی ارائه خدمات به گردشگران مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست حمید رضا حسنی رییس اداره میراث فرهنگی وگردشگری شاهرود، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد وگسترش همکاری با این اداره کل، وجود ریل در مسیر تهران مشهد و گذر از مناطق مختلف استان سمنان و شهرستان شاهرود را با اهمیت دانسته و آمادگی سازمان متبوعه خود را جهت همکاری وتعامل با راه آهن شمالشرق (۱) و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری جهت تحقق اهداف عالیه صنعت گردشگری اعلام کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود اداره کل راه آهن شمالشرق1 قطار گردشگری اداره میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق

مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی قزوین گفت: صبح امروز در نخستین برنامه اعضای اتاق بازرگانی استان قزوین در اقلیم کردستان عراق، دفتر تجاری استان در منطقه اربیل انتخاب و تعیین شد.

وی اضافه کرد: دفتر تجاری اتاق قزوین با بیشترین متراژ ممکن در طبقه بیست و سوم یک برج تجاری ۲۶ طبقه در اربیل عراق با چشم اندازی کم نظیر واقع شده و در آستانه تجهیز امکانات، استقرار نیرو‌های کارشناس و بهره برداری نهایی است.

عبدیان افزود: این دفتر به دنبال برنامه مدون اتاق بازرگانی قزوین در خصوص راه اندازی دفتر تجاری استان در اقلیم کردستان عراق طی سال جاری، راه اندازی شده و پایگاهی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی استان و ایجاد مبادلات تجاری میان استان و اقلیم کردستان خواهد بود.

مذاکرات عقد تفاهم نامه پیرامون کسب استعلامات قانونی و اداری کشور عراق برای ثبت قرارداد یکساله دفتر تجاری اتاق قزوین نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق