Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهارداشت: ۴ تیم بهداشتی و درمانی با همت کانون بسیج جامعه پزشکی و مشارکت فعال همکاران و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله به مناطق سیل زده و دور دسترس چم شاهی، چم شته علیا و سفلی و چشمه طلا منطقه قلایی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک آرا افزود: این تیم‌های پزشکی شامل پزشک عمومی، ماما، پرستار، کارشناسان بهداشتی، روانشناس، کارشناس تغذیه، دارویار است که همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، برای ارائه خدمات بهتر به مردم اعزام شدند.

وی با اشاره به خدماتی بهداشتی و درمانی ارائه شده در این اعزام عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، تست فشار خون، قندخون، آموزش بهداشت، مشاوره و نمونه گیری آب روستا به‌صورت رایگان به اهالی مناطق قلایی است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: توزیع دو تن مواد اولیه غذایی، بهداشتی، دارویی و پوشاک شامل ۳۰ کیسه آرد، ۵۰۰ بطری آب معدنی، ۱۸۰ عدد شیر خشک، پوشاک ولباس بچگانه به ارزش ریالی شش میلیون، ۴۰ قلم دارو به ارزش ریالی هشت میلیون و ۴۰ بسته بهداشتی مورد نیاز خانوار‌ها به مناطق محروم و آسیب دیده چم شاهی، چم شته علیا و سفلی وچشمه طلا از دیگر اقدامات انجام شده بود.

ملک آرا خاطر نشان کرد: آماری که تا پایان امروز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به ۱۶۰ نفر است.

انتهای پیام/ ر

۴ تیم بهداشتی و درمانی به منطقه قلایی سلسله اعزام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان سیل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید