Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان‌بابایی به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، فرماندار و نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی و… با حضور در بیمارستان ولی عصر عج مشکین‌شهر از امکانات موجود درمانی، بخش‌های مختلف، پروژه‌های توسعه ۳۰ تختخوابی و محل احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی جدید این شهر بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نشست هماهنگی جهت رفع مشکلات و نیازمندی‌های درمانی شهرستان مشگین شهر با اشاره به محرومیت‌های جدی این شهرستان در حوزه سلامت افزود: این شهرستان برغم توریستی بودن و تعداد جمعیت زیاد آن دارای امکانات درمانی و بیمارستانی محدودی هست که در شأن مردم نبوده و در این خصوص وزارت بهداشت با اولویت قرار دادن این مشکلات در بازه زمانی کوتاه اعتبار لازم برای رفع آن اختصاص می‌دهد.

معاون درمان وزارت بهداشت بیان داشت: جهت توسعه زیرساختهای سلامت این شهرستان، وزارت بهداشت اعتبار لازم را جهت احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی جدید پس از تغییر کاربری توسط شهرستان اختصاص می‌دهد ضمن اینکه جهت افزایش ۳۰ تخت به ظرفیت بیمارستان ولی عصر (عج) مشگین شهرمساعدت های لازم به عمل می‌آید.

وی از اختصاص سه دستگاه دیالیز، تجهیزات موردنیاز درخواستی، اختصاص شش دستگاه ونتیلاتور و تأمین نیروی انسانی خبر داد و یادآور شد: برای رفع محرومیت این شهرستان در حوزه سلامت، با تأمین نیازهای تخصصی درمانی و پزشکان متخصص، یک دستگاه MRI در صورت خرید وزارت به شهرستان اختصاص خواهد یافت، همچنین سیستم سی تی اسکن موجود بیمارستان ارتقا و بروزرسانی می‌شود.

جان بابایی معاون درمان وزیربهداشت و هیئت همراه در ادامه سفر به استان اردبیل به شهرستان کوثر رفت و از بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام خمینی ره این شهرستان بازدید و وضعیت ارائه خدمات درمانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به نیازمندی این شهرستان تاکید کرد که با بررسی وضعیت حوزه سلامت منطقه، مساعدت لازم در جهت تأمین متخصص اطفال و پزشک طب اورژانس همچنین اختصاص دستگاه دیالیز و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان از طرف وزارت به عمل خواهد آمد.

کد خبر 4605395

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمارستان مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد