Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@04:59:25 GMT

تلویزیونی که عمودی می‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۸۱۰۰

تلویزیونی که عمودی می‌شود!

به گزارش جهان نيوز، با توجه به آنکه تلویزیون‌های هوشمند این روزها از استقبال بی نظیری از سوی کاربران برخوردار شده‌اند، بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی و تولیدکننده تلویزیون به سمت و سوی تولید و توسعه محصولات نوین و پیشرفته‌ای افتاده تا بتوانند نظر کاربران و علاقمندان به تکنولوژی را بیشتر از همیشه به سمت و سوی خود کشانده و جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  حالا به تازگی شرکت سامسونگ از یک مدل تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت تبدیل شدن از حالت افقی به عمودی را داراست و به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای موبایل و گوشی‌های هوشمند خود را بر روی آن مشاهده کرده و به گشت و گذارهای اینترنتی خود ادامه دهند.

این غول تکنولوژی کره‌ای در این خصوص عنوان کرده است که کاربران بدین ترتیب قادر خواهند بود استوری های اینستاگرام و اسنپ چت و همچنین ویدئوهای موجود در IGTV اینستاگرام را بر روی صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون تماشا کنند و از آن لذت بسیار بیشتری ببرند.

این محصول جدید که سامسونگ سِرُو (Sero) نام دارد ، به یک صفحه نمایش ۴۳ اینچی مجهز است و طبق گزارش‌های منتشر شده در وب سایت BBC، تا پایان ماه مه سال جاری میلادی با قیمت ۱.۲۵۰ پوند در کره جنوبی عرضه شده و به فروش خواهد رسید.

به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری، این تلویزیون هوشمند قابلیت‌های بسیار جذابی دارد اما باید اذعان کرد که اپلیکیشن های محدودی نیز در آن قابل استفاده و نصب هستند که تا حدودی دست کاربران را می‌بندد.

این تلویزیون همچنین به یک میکروفون و دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ یعنی بیکسبی (bixby) مجهز است که تمامی محتوای قابل نمایش گوشی‌های هوشمند کاربران را می‌تواند در صفحه نمایش بزرگ خود نشان دهد.

منبع: ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هر جا که باشید، این مرسدس بنز به دنبال شما می‌آید!

بوش و دایملر با همکاری یکدیگر از تکنولوژی مشترکی رونمایی کردندT این تکنولوژی Automated Valet Parking نام دارد.

کد خبر 749756

دیگر خبرها

  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • فیلم| هر جا که باشید، این مرسدس بنز به دنبال شما می‌آید!
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)