Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:07:14 GMT

پکن، میزبان کنگره فدراسیون جهانی بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۸۵۶۳

پکن، میزبان کنگره فدراسیون جهانی بسکتبال

کنگره فدراسیون جهانی بسکتبال در سال 2019 به میزبانی چین برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) اعلام کرد که بیست و یکمین کنگره جهانی فیبا روزهای هفتم و هشتم شهریور 1398 در شهر پکن، پایتخت چین برگزار می‌شود.  

در این اجلاس 2 روزه که میزبان آن هتل شرایتون پکن است، روسای 213 فدراسیون ملی حاضر خواهند بود تا در مورد برنامه‌ها، گزارش‌ها و آینده فدراسیون جهانی، بحث و تبادل نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنگره فیبا همچنین، روز انتخابات رئیس فدراسیون جهانی و 13 عضو هیئت رئیسه این سازمان هم هست.

 

جام جهانی بسکتبال 2019، درست یک روز پس از پایان کنگره فیبا با دیدار تیم‌های چین با ساحل عاج و همچنین لهستان با ونزوئلا آغاز خواهد شد.

چین بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چین بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است