Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره بین المللی "تازه‌های سرطان‌های شایع دستگاه گوارش" از امروز به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گرگان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، دبیر اجرایی این کنگره در جمع خبرنگاران با اشاره به شرکت بیش از ۲۵۰ نفر در کنگره، اظهار کرد: در این کنگره بیش از ۱۵ نفر از افراد برجسته در زمینه تحقیقات سرطان‌های دستگاه گوارش از ۴ کشور دنیا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد نعیمی با اشاره به ارائه ۴۰ نفر از اندیشمندان سراسر کشور در این کنگره، گفت: در این سه روز یافته‌های جدید مربوط به کنترل سرطان‌های دستگاه گوارش اعم از سرطان معده، مری و روده بزرگ ارائه خواهد شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سرطان دستگاه‌های گوارش از سرطان‌های شایع در استان گلستان است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر با بهبود وضعیت زندگی مردم، خوشبختانه بروز سرطان مری در این منطقه نسبت به ۴۰-۵۰ سال گذشته، حدود دو سوم کاهش پیدا کرده است.

نعیمی بیان کرد: با اصلاح نوع رژیم تغذیه و نگهداری مواد غذایی و عادات زندگی می‌توان بسیاری از سرطان‌های دستگاه گوارش را کنترل کرد.

دبیر اجرایی کنگره تصریح کرد: اگر آموزش‌های کافی به مردم و ارائه دهندگان خدمات پزشکی داده شود، در بسیاری از موارد با تشخیص زودرس علائم هشدار دهنده در نزد بیمار می‌توان سرطان را کاملاً درمان کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گلستان دستگاه گوارش سرطان همايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در اصفهان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز مراسم آیین تشییع پیکر مطهر 4 شهید تازه تفحص شده در میدان فیض اصفهان آغاز شد و به سمت گلستان شهدا ادامه داد.

مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه همانند گذشته در آیین همراهی این شهدای تازه تفحص شده حضور پیدا کردند تا نشان دهنده ادامه دهنده راه آنها هستند و در حفظ اسلام و نظام می‌کوشند.

پیکر پاک 3 شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع می‌شود.

هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده و پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند