Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@01:35:25 GMT

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۹۵۰۹

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسینعلی فاتحی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، ویژه‌برنامه‌های هفته معلم را تشریح کرد.
وی افزود: در این هفته از 167 نفر معلم نمونه استانی و شهرستانی تجلیل می‌شود که 142 نفر معلم شهرستانی ،22 نفر معلم استانی و 3 نفر معلم از مدارس غیر دولتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حضور یک نفر از معلمان به نمایندگی از معلمان استان جهت دیدار معلمان با رهبری، تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه ثبت خاطرات کلاس درس، تجلیل از خانوده‌های فرهنگی اهداء عضو، پیاده روی، تقدیر مدیران دستگاه‌ها از معلمان تاثیرگذار دوره تحصیلی خویش و تجلیل دستگاه‌ها از همسران فرهنگی کارکنان خویش را از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.
فاتحی نصب بنر و پوستر توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی مبنی بر گرامیداشت روز معلم، حضور مسئولان در همایش بزرگ تجلیل از معلمان، اجرای سرود، دیدار مسئولان از خانواده شهدای فرهنگی و دیدار و عیادت از بیماران صعب‌العلاج فرهنگی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم اعلام کرد.
وی نهادینه‌سازی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم و تعمیق مرجعیت و اثربخشی وی در جامعه، ارتقای اعتماد به نفس، خودباوری و انگیزه خدمت معلمان در حیطه‌های تربیتی، آموزشی، پژوهشی و تبیین تکالیف و حقوق معلمی و جلب مشارکت و همکاری معلمان در نکوداشت منزلت و جایگاه خود در جامعه را از سایر اهداف اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم ذکر کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی هفته معلم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ارتشی در خاش

 سرهنگ احمد دلاور فرمانده مرکز آموزش ۰۸ ارتش مستقر در خاش  با اشاره به اینکه مقام و جایگاه معلم برجسته و دارای منزلت دنیوی و اخروی است 'tj:  تلاش برای ارتقای شاخص‌های سوادآموزی، علمی و پژوهشی در جامعه انسان را به کمال می‌رساند.
حجت الاسلام سعید شمس الدینی مسوول عقیدتی سیاسی مرکز تربیت و آموزش ۰۸ خاش نیز گفت: بزرگترین دغدغه انسان بیاد علم و علم آموزی باشد، چنانچه پیامبر اسلام (ص) درباره اهمیت علم تأکید کرده‌اند.
دکلمه خوانی دانش آموزان به مناسبت روز معلم و تجلیل از آنان توسط فرمانده مرکز آموزش ۰۸ و پذیرایی از خانواده‌های حاضر در مراسم از مهمترین برنامه‌های اجرایی بود، که شب پر خاطره‌ای را برای آنان رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • تجلیل از معلمان ارتشی در خاش
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد