Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:52:37 GMT

آخرین مهلت ارسال طرح به جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۱۹۸۸۴

آخرین مهلت ارسال طرح به جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد

مهلت ارسال طرح‌های پژوهشی در بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی تا تیرماه امسال تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، جشنواره جوان خوارزمی با هدف شناسایی، معرفی و پرورش استعدادهای جوان، ارج نهادن و تقدیر از پژوهشگران و فناوران و ترویج فرهنگ نوآوری به صورت سالانه در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام و ارائه طرح بیست و یکمین دوره این جشنواره ملی تا پایان تیرماه سال جاری تعیین شده است و متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را در ۱۶ گروه تخصصی "مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات"، "مهندسی صنایع و مدیریت فناوری"، "زیست فناوری و علوم پایه پزشکی"، "مواد، متالورژی و انرژی‌های نو"، "کشاورزی و منابع طبیعی"، "فناوری‌های شیمیایی"، معماری و شهرسازی"، "برق و کامپیوتر"، "محیط زیست"، "فناوری نانو"، "مکاترونیک"، "علوم پایه"، "مکانیک"، "هوافضا"، "عمران" و "هنر" به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌های پذیرش شده در محورهای "طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی"، "طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی"، "طرح‌های توسعه‌ای"، "نوآوری و ابتکار" مورد داوری قرار خواهند گرفت.

متقاضیان شرکت در بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۱۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند