Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:42:18 GMT

دیدار فوتسال پیشکسوتان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۰۰۲۶

دیدار فوتسال پیشکسوتان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، بازی دوستانه و خیرخواهانه فوتسال در حمایت از سیل زدگان شیراز بین تیمهای فوتسال پیشکسوتان ملی ایران و پیشکسوتان شهرداری شیراز جمعه این هفته 13 اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می گردد. سید محمد ناظم الشریعه سرمربی شیراز تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران  گفت : به منظور کمک به سیل زدگان اخیر شهر شیراز پیگیری کردیم و با هماهنگی انجام گرفته این مسابقه دوستانه و خیرخواهانه روز جمعه هفته جاری در شیراز ساعت 20:15 در سالن ورزشی پهلوانان نصیری ( بلوار رحمت ) برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در این دیدار کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور و برخی پیشکسوتان اسبق تیم ملی ایران حضور خواهند داشت تصریح کرد : از عمومی علاقمندان به رشته مفرح فوتسال دعوت مینمایم به منظور مشارکت در این امر خداپسندانه و خیر خواهانه جهت تماشای این مسابقه در روز و ساعت اعلام شده حضور بهم رسانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پیشکسوتان سیل شهرداری فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‎‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم‌های ازبکستان و ویتنام از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ازبکستان در این دیدار توانست با نتیجه ۲ بر یک ویتنام را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

ازبکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

دیگر خبرها

  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو