Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در نشست با قضات و کارکنان دستگاه قضائی سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شغل قضا یکی از مشکل ترین مشاغل است از همین رو قاضی باید از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مطلع شدن از مشکلات و تنگناهای قضائی و اداری یکی از اهداف سفر به استان سیستان و بلوچستان است، افزود: برای اینکه قضات عملکرد بهتری داشته باشند رفع مشکلات آنان مورد توجه دستگاه قضائی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شرط موفقیت در کار قضاوت برخورداری از روحیه انقلابی است، ادامه داد: از آنجایی که حفظ کرامت قاضی و کارکنان قضائی یک ضرورت است باید عزت این قشر حفظ شود.

وی گفت: تعویق در رسیدگی به پرونده‌های قضائی به هیچ عنوان قابل قبول نیست اما قطعاً بهره گیری از پیشنهادات مطلوب در زمینه اصلاح قوانین و روش‌ها برای دستگاه قضا بسیار ارزشمند است.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: در حال حاضر استان سیستان و بلوچستان در مدار توسعه قرار گرفته است که ان شاء الله با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها این توسعه سریع‌تر در مسیر اصلی خود قرار بگیرد.

کد خبر 4605635

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی قوه قضائیه زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است