Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به آغاز  اجرای طرح ملی وقف مصحف شریف با طرح ضیافت الهی در سراسر استان زنجان گفت: این طرح همزمان در سراسر استان زنجان با هدف تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با تبیین برنامه‌های فرهنگی و قرآنی طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان با بیان این که این طرح در تمام ادارات اوقاف استان و امامزاده و بقعه متبرکه در دست اجرا است افزود: قرآن کتاب نور و انسان سازی است و اداره اوقاف و امورخیریه در ایام ماه مبارک به دنبال تبدیل سبک زندگی مردم به سبک زندگی قرآنی و دینی با استفاده از مفاهیم و آموزه‌های حیات بخش قرآن است.

وی ادامه داد: هم اکنون با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حضور مبلغان در تلاش هستیم تا فرهنگ وقف قرآن کریم را در سطح استان نهادینه کنیم.

حجت الاسلام موسوی گفت: در این طرح خیران و علاقه‌مندان ترویج فرهنگ قرآن می‌توانند با واریز ۱۱هزار تومان به ازای هدیه هر جلد کلام الله مجید به شماره حساب ۱۲۸ با شناسه پرداخت ۹۴۰۴۰۰۰۱۳۲۹ نزد بانک ملی در تمام نقاط استان و یا با مراجعه به ادارات اوقاف سراسر استان زنجان تعداد قرآن‌های مد نظر را خریداری و برای مکان مورد نظر به نام خویش وقف و اهدا کنند.

وی افزود: در تبلیغ و ترویج طرح وقف مصحف شریف روحانیون، مبلغان، خیران و یاوران وقف با ادارات اوقاف همکاری دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، باید همه اهل بخشش و نوع دوستی باشیم و در قرآن هم آیات زیادی در این زمینه داریم بنابراین یکی از طرح‌های ما برپایی سفره‌های ساده افطاری در سطح بقاع متبرکه شاخص از طریق موقوفات مرتبط است.

وی گفت: بخشی از این سفره‌های افطاری ساده توسط مردم نیک اندیش و بانیان خیر برپا می‌شود که هدف از این طرح، پیاده شدن دستورات قرآن و روایات در برپایی سفره‌های ساده افطاری و تکریم روزه داران است.

انتهای پیام /ک 

تاکید معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه زنجان به استفاده از ظرفیت مبلغان در ترویج فرهنگ وقف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم