Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، کارگران شریف را یکی از گردانندگان اصلی چرخ صنعت ریلی کشور دانست و گفت: روز کارگر فرصتی است تا از خدمات این قشر زحمت کش، نجیب و فعال تجلیل کنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی همزمان با روز کارگر در مسجد اباذر کارخانجات نیروی کشش برگزار شد، طی نشست صمیمی با کارگران فعال شرکت راه آهن در جریان مسائل و مشکلات این قشر زحمت کش قرار گرفت و تصریح کرد: ارتقاء بهره وری از اهم برنامه های ما در دوره جدید است و در این دوره قطعا باید به نیروی انسانی فعال در حوزه توجه شود تا با انگیزه و نشاط بتوانیم به پیشرفت و تعالی سازمانی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با این حال وظیفه راه آهن است که با برنامه ریزی مناسب و ایجاد انگیزه در بین کارگران شاغل در صنعت حمل و نقل ریلی کشور نشاط و همدلی را در بین نیروی انسانی این صنعت تقویت کند.

رسولی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم با کوشش شاغلان در این حوزه باید افزایش یابد، افزود: برای تحقق این مهم، ایام پیک سفرهای نوروزی و اتفاقات پس از وقوع سیل اخیر را در کشور با همدلی و همراهی همه همکاران به خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: توسعه منابع انسانی از این جهت برای راه آهن مهم است که صنعت حمل و نقل ریلی با آحاد جامعه به طور مستقیم ارتباط دارد و اگر نیروی انسانی شاغل در این حوزه وظایف خود را به درستی انجام دهند، باعث ارتقا کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مردم شریف ایران از صنعت حمل و نقل ریلی می شود.

مدیرعامل راه اهن جمهوری اسلامی ایران مهمترین مساله را افزایش بهره وری در راه آهن دانست و اظهارداشت: بنده تا حدودی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کارگران عزیز و زحمت کش حوزه صنعت ریلی بوده و هستم و تمام تلاش خود را برای رفع این موارد از طرق قانونی به کار خواهم گرفت تا کارگران زحمتکش این بخش با نشاط به کار خود ادامه دهند.

رسولی تصریح کرد: برخی از مسائل کارگران از جمله نحوه استخدام و قراردادهای آن ها ریشه در گذشته دارد و این سبب شده که دریافتی های آنها با یکدیگر متفاوت باشد، اما سعی ما در دوره جدید این است که شرکت های پیمانکاری مسائل رفاهی، دستمزد و دریافتی کارگران خود را مورد بازبینی قرار دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه باید تلاش کنیم اشتغال در راه آهن پایدار و در سال رونق تولید، توجه به تولید داخل در صنعت حمل و نقل ریلی با جدیت دنبال شود، به تمام کارگران حاضر در این جلسه قول داد تا مسائل مطرح شده در این جلسه را به طور مستقیم، پیگیری و در جلسه بعدی که یکماه بعد برگزار خواهد شد، نتیجه پیگیری ها به کارگران اعلام شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: صنعت ریلی صنعت حمل و نقل ریلی سعید رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود

تین نیوز

 رئیس هیئت مدیره شرکت احیا ریل ایرانیان در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این شرکت ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی ، تعطیلی ایستگاه ریلی و جایگزین نمودن سایر مدل های حمل و نقلی در سبد حمل و نقل بیش از ۲ میلیون تن از محمولات شرکت های تابعه خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، علی یوسف پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان در ادامه از مهرداد بذرپاش درخواست کرده است: با توجه به موارد مطروحه از آن مقام محترم درخواست می گردد دستور فرمایید جهت برون رفت از مشکلات ذکر شده، به هر نحو مقتضی ( نظیر تخصیص قطار برنامه ای به این شرکت ) اقدام لازم صورت پذیرد تا با مساعدت حضرتعالی شاهد تداوم سرمایه گذاری و رشد حمل و نقل ریلی کشور باشیم. 

وی در این نامه با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۵۰ هزار میلیاردی در صنعت ریلی تاکید کرده است: علی رغم سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط این مجموعه در صنعت حمل و نقل ریلی، با نهایت تاسف حداقل انتظارات مدنظر این مجموعه از بخش ریلی تاکنون به هیچ وجه محقق نشده است. 

تصویر این نامه را در ادامه ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه