Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@18:15:45 GMT

تهدیدات باید تبدیل به فرصت جهت رونق تولید شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۱۱۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سمینار آموزشی راهکارهای تامین مالی از طریق بازار سرمایه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان قزوین و مدیران دستگاههای اقتصادی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان قزوین در این سمینار ضمن تبریک روز کارگر و فرارسیدن روز معلم و با اشاره به نقش بورس در جامعه کنونی بیان کرد: در مقطع حساسی از تاریخ کشور قرار داریم که تهدیدات زیادی را در حوزه اقتصادی به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به این تهدیدات باید تلاش کنیم تا آنها را به فرصت هایی مناسب برای رونق تولید تبدیل کنیم.

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: این پتانسیل در کشور وجود دارد اما نیاز به ابزارهایی برای ارسیدن به آن است چرا که صنعت کشور ما صنعت سرپایی است که توانسته به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه صنعت ما نیاز به تامین مالی دارد عنوان کرد: اگر از راههای دیگر تامین مالی استفاده نکنیم با مشکل مواجه می شویم.

بخشنده با اشاره به اینکه باید از بانکها برای تامین مالی فاصله بگیرم گفت: برای تولید، وام با سود هجده درصد مقرون به صرفه نیست.

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین افزود: در کشورهای توسعه یافته از راه دیگر تامین مالی از جمله خرید اوراق در بورس استفاده می کنند و بورس توانسته نقش اول در پشتیبانی تولید را داشته باشد.

بخشنده اضافه کرد: کشورهای پیشرفته بورس قوی دارند و در دنیا هفتاد درصد پس انداز مردم در بازار سرمایه و سی درصد در سکه و طلا و ارز هزینه می شود اما در کشور ما بالعکس است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: کارگران در همه عرصه‌ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

وی روز کارگر را به کارگران که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: کارفرمایان محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام غفوری همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می‌کردند و همیشه به اخلاق‌های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.

کد خبر 6089167

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان