Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که روز گذشته زودتر از کاروان تیم راهی تبریز شده بود، امروز ضمن ادامه جلسات با بخش‌های مربوط به انجام هماهنگی‌ها، پیگیر مسائل مربوط به هواداران هم بود.

عرب طی دیروز و امروز جلسات مختلفی را با بخش‌های ذیربط و مسؤول داشت و هماهنگی‌ها به صورت مداوم در حال انجام است تا یک بازی مهیج اما بدون تنش و حاشیه‌های سو برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تدابیر انتظامی خوبی هم در محل هتل تیم پرسپولیس برقرار است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، همچنین با توجه به بعضی تماس‌ها از سوی هواداران از طریق مدیران و معاونان خود پیگیر مسائل مربوط به حضور هواداران پرسپولیسی تبریز و شهرهای اطراف شده است که حضورشان در ورزشگاه بدون مشکل باشد. محمد فارسیان افسر امنیتی تیم پرسپولیس نیز در این ارتباط تماس‌هایی را انجام داد.

کد خبر 4605652

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس

تعدادی از بهترین ورزشکاران جهان امروز در کاسیا سنتر میامی حضور داشتند و همه آنها بسکتبالیست نبودند.

طرفداری | در جریان بازی چهارم راند اول پلی آف NBA، میامی هیت امروز میزبان بوستون سلتیکس بود. این بازی در نهایت به سود سلتیکس تمام شد تا سری ۱-۳ به سود بوستونی ها دنبال شود.

تماشاگران ویژه این بازی اما خودشان از جذاب ترین سوژه های شب بودند. لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که همگی در اینتر میامی بازی می کنند از وقت آزاد خودشان استفاده کردند و به تماشای این بازی رفتند.

بازیکنان اینتر میامی در حال تماشای شکست میامی هیت 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل