Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@13:10:28 GMT

جیب برهای البرزی تسلیم پلیس شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۱۴۴۴

جیب برهای البرزی تسلیم پلیس شدند

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد که چهار نفر اعضای باند جیب بری با 150 فقره سرقت دراین استان شناسایی و دستگیر شدند. جیب بر

سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره جیب بری و سرقت عنف در مناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پلیس با کار اطلاعاتی خودرو حامل چهار سرنشین را تحت کنترل قرار داد که پس از دستور توقف این خودرو به حرکت خود ادامه داد.

البرز

نادربیگی گفت: ماموران پس از تعقیب و گریز متهمان با رعایت بکارگیری قانون سلاح و شلیک تیر به لاستیک خودرو آن را متوقف کردند که سه نفر از اعضای باند درمحل دستگیر و یک نفر اقدام به فرارکرد که ساعتی بعد در منطقه مشکین دشت به دام افتاد.
وی افزود: در بازرسی از متهمان 15 قبضه سلاح سرد ، یک قبضه اسلحه کلت کمری ،57 دستگاه گوشی تلفن همراه و 43 عدد کیف های دستی زنانه کشف شد.

پلیس آگاهی


نادربیگی افزود: متهمان تاکنون به 150 فقره جیب بری و سرقت به عنف اعتراف کرده و تا کنون بیش از 100 مالباخته شناسایی شدند.
وی یادآورشد که به دستور دادستان البرز تصویر متهمان بدون پوشش منتشر تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرارگرفتندبه اداره آگاهی استان البرز درمیدان طالقانی کرج مراجعه کنند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش تابناک، سردار احمد نگهبان روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های میدانی متهمان به صورت حرفه ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن ها را سرقت می کردند.

جنشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

نگهبان گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند