Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:27:58 GMT

مرگ ۸۶۲ نفر در تصادفات نوروزی ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۱۴۹۴

مرگ ۸۶۲ نفر در تصادفات نوروزی ۹۸

مدیرکل دفتر امور تشریح و بررسی صحنه سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که بر اساس آمارهای اولیه در طرح نوروزی امسال ۸۶۲ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از ایسنا، دکتر پریچهر خزعلی درجلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد اظهار کرد: شمار جانباختگان سال گذشته ۱۱۰۹ نفر بود که کاهش۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد.

خزعلی با بیان اینکه ۱۷۸ نفر از جانباختگان در محورهای درون‌شهری جان خود را از دست داده‌اند گفت: ۶۰۵ نفر نیز در محورهای برون‌شهری کشته شده‌اند. ۵۰ نفر از جانباختگان مربوط به محورهای روستایی بوده و مابقی مربوط به دیگر محورها بوده است.

وی با اشاره به استان‌های دارای بیشترین جانباخته حوادث رانندگی در نوروز امسال اظهار کرد: استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، اصفهان و تهران به ترتیب با ۷۶، ۶۴، ۶۴، ۵۶، ۴۶ و ۴۶مورد فوتی بیشترین جانباخته حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته وی استان‌های ایلام، گلستان و چهارمحال وبختیاری بیشترین کاهش آمار جانباختگان تصادفات رانندگی را داشتند و استان‌های بوشهر، اردبیل، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بیشترین افزایش را طی این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پزشکی قانونی تصادفات رانندگی راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند