Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: پس از فروکش کردن سیلاب و بازگشت شهروندان به منازل خود اکیپ‌های امداد مهارتی برای تعمیر لوازم خانگی و تأسیسات برقی و غیره به مناطق سیل‌زده شهرستان شوش اعزام شده است. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار هادی سعادت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: با فروکش کردن سیلاب  و بازگشت شهروندان به منازل خود اکیپ‌های مستقر در مناطق سیل‌زده شهرستان شوش خدماتی مانند تعمیر تأسیسات برقی منازل و تعمیر لوازم خانگی در روستاهای سیل‌زده بیت غائب 1 و 2، بیت محارب، یدی و یباره شهرستان شوش در حال خدمات‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان| قدردانی مردم سیل‌زده از خدمات‌رسانی سپاه دزفول + تصویر‌خوزستان| همت «سپاه دزفول» به روستاهای سیل‌زده شوش به روایت تصویرخوزستان| 20 محوله کمک‌رسانی توسط سپاه دزفول به مناطق سیل‌زده شوش ارسال شد

وی افزود: همه خدمات اکیپ‌های امداد مهارتی در این مناطق رایگان بوده و تاکنون  کار تعمیر وسایل اهالی دو روستا تمام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برای تامین مایحتاج ضروری مردم مواردی نظیر میوه‌جات ،ارزاق  و آرد نیاز به کمک‌های مردمی است.

  انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش در دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با اشاره به اینکه بسیاری از توافقات گذشته میان دو کشور هنوز اجرایی نشده است افزود: در همکاری دو جانبه میان دو کشور بخش بنادر مورد تاکید ایران است تا برای دپوی کالا یک مرکز لجستیک و یا انبار از بنادر ایران در اختیار کوبا قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بنادر ایران برای تردد دریایی از ظرفیت مناسبی برخوردار است که می‌تواند یک پیوند خواهر خواندگی میان دو کشور ایجاد شود و می‌توانیم کمیسیون مشترک نیز برای این مقوله داشته باشیم.
بذرپاش افزود: در حوزه هوایی نیز ایران آمادگی دارد در زمینه تعمیرات هواپیما همکاری‌های لازم را با این کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به مقام کوبایی پیشنهاد کرد در بخش ریلی از ظرفیت شرکت‌های ایرانی همانند واگن پارس و مپنا برای ساخت و تعمیرات لوکوموتیو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد